سامسونگ گلکسی هوم مینی تاییدیه FCC دریافت کرد

رسانه کلیک - سامسونگ به دنبال رونمایی از نسخه مینی اسپیکر هوشمند خود است. در همین راستا، به تازگی سامسونگ گلکسی هوم مینی موفق به کسب تاییدیه FCC شده است.

سامسونگ گلکسی هوم مینی تاییدیه FCC دریافت کرد

سامسونگ سال گذشته میلادی از اسپیکر گلکسی Home رونمایی کرد ( اسپیکر هوشمند سامسونگ گلکسی هوم مجهز به بیکسبی معرفی شد ). چند ماه پس از معرفی این محصول، شایعات به توسعه یک اسپیکر هوشمند دیگر توسط این شرکت کره ای اشاره کردند ( اسپیکر هوشمند جدید سامسونگ در حال توسعه است ). این دستگاه در مقایسه با نسخه اصلی، ابعاد کوچکتری دارد.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، این محصول با نام سامسونگ گلکسی هوم مینی از راه می رسد. در گذشته شاهد عرضه اسپیکرهای هوشمند کوچک مانند اکو دات و گوگل هوم مینی بودیم.

به تازگی گزارشی از سوی CNET منتشر شده که وجود این اسپیکر سامسونگ را تایید می کند. اخیرا دستگاهی با نام سامسونگ گلکسی هوم مینی موفق به کسب تاییدیه FCC شده است. بر اساس این تاییدیه، این محصول در رده اسپیکرهای مجهز به هوش مصنوعی قرار می گیرد.

گلکسی هوم سامسونگ

سامسونگ گلکسی هوم مینی بر اساس FCC، از Wi-Fi b/g/n و بلوتوث 4.2 پشتیبانی می کند. اطلاعات بیشتری از این محصول در اختیار رسانه ها قرار نگرفته؛ با این حال انتظار می رود سامسونگ از طراحی نسخه اصلی برای آن استفاده کند.

این محصول در مقایسه با نسخه اصلی، به بلندگوهای کمتری مجهز می شود و همچنین کیفیت صوتی کمتری خواهد داشت. این دستگاه نسبت به نسخه اصلی، با قیمت کمتری به فروش می رسد.

در گذشته شرکت های آمازون و گوگل از نسخه کوچکتر اسپیکرهای هوشمند خود رونمایی کرده اند. بر اساس شایعات، اپل نیز به دنبال توسعه نسخه مینی هوم پاد است ( نسخه ارزان تر هوم پاد اپل با قیمت 199 دلار عرضه می شود ).

انتظار می رود در آینده اطلاعات بیشتری از این اسپیکر به اینترنت راه پیدا کند و همچنین شاهد افشای رندرها و تصاویری از آن باشیم.

ارسال نظر