تاریخ عرضه گلکسی هوم مینی سامسونگ لو رفت!

رسانه کلیک - سامسونگ به صورت تصادفی تاریخ عرضه جدیدترین بلندگوی هوشمند خود یعنی گلکسی هوم مینی را برملا کرد. این محصول در 12 فوریه و طی مراسم آنپکد از راه می رسد.

تاریخ عرضه گلکسی هوم مینی سامسونگ لو رفت!

شرکت سامسونگ ساعاتی پیش در وب‌سایت کره ای خود از عرضه گلکسی هوم مینی در تاریخ 12 فوریه خبر داد و قیمت در نظر گرفته شده برای این محصول را برابر با 9000 وون یعنی 83 دلار اعلام کرد. با اینکه این مطلب پس از گذشت چند لحظه از صفحه حذف شد، اما ظاهرا کاربران فرصت کافی برای انتشار آن را پیدا کرده اند. حال به نظر می رسد که شایعه عرضه Home Mini در اوایل سال 2020 حقیقت دارد.

بلندگوی هوشمند گلکسی هوم مینی قابلیت پشتیبانی از فرمان های صوتی بیکسبی را دارد. این محصول بدون آنکه به اسمارت فون کاربران متصل شود، پیام ها را دریافت و ارسال می کند. در ضمن قادر است تا در مواقع اضطراری مانند نشت گاز یا آتش سوزی از خود واکنش نشان دهد. نکته جالب توجه دیگر آن است که این دستگاه در صورت از کار افتادن هر یک از لوازم منزل، به صاحب خانه هشدار می دهد. ناگفته نماند که به لطف اسپیکرهای AGK، کیفیت پخش صوت از جهات بسیاری بهبودیافته است.

کمپانی سامسونگ به احتمال زیاد در مراسم آنپکد که در هفته آینده برگزار می شود، از بلندگوی هوشمند گلکسی هوم مینی رونمایی خواهد کرد. اگر به خاطر داشته باشید این شرکت کره ای حدود 18 ماه پیش، نسخه بزرگتر گلکسی هوم را نیز در معرض نمایش قرار داد، اما در کمال تعجب هنوز امکان خریداری این محصول در بازار وجود ندارد. در نمایشگاه CES سال گذشته نیز شاهد رونمایی از یکی دیگر از نسخه های بزرگتر گلکسی هوم بودیم؛ با این حال بعید به نظر می رسد که سامسونگ در مراسم آنپکد امسال قصد معرفی این محصول را داشته باشد.

ارسال نظر