گلکسی هوم سامسونگ تاییدیه FCC دریافت کرد؛ احتمال عرضه در آینده نزدیک

رسانه کلیک - سامسونگ در گذشته از اولین اسپیکر هوشمند خود مجهز به دستیار صوتی بیکسبی رونمایی کرده بود. به تازگی گلکسی هوم سامسونگ موفق به کسب تاییدیه FCC شده است.

گلکسی هوم سامسونگ تاییدیه FCC دریافت کرد؛ احتمال عرضه در آینده نزدیک

سامسونگ چند ماه پیش اولین اسپیکر هوشمند مجهز به دستیار صوتی بیکسبی را در معرض دید عموم قرار داد. این شرکت کره ای تا به امروز تاریخ دقیق عرضه این محصول را مشخص نکرده است؛ با این حال به نظر می رسد کاربران در آینده نزدیک قادر به خرید گلکسی هوم سامسونگ خواهند بود.

این دستگاه سامسونگ به تازگی موفق به کسب تاییدیه FCC شده است. شرکت های مختلف قبل از عرضه محصولات الکترونیکی خود به بازار، باید برای آن ها تاییدیه FCC دریافت کنند.

حضور گلکسی هوم سامسونگ در FCC به معنای آن است که این شرکت کره ای به دنبال عرضه اسپیکر هوشمند خود به بازار است. انتظار می رود این دستگاه در آینده نزدیک در اختیار خریداران قرار بگیرد، البته هم اکنون نمی توان تاریخ دقیق عرضه آن را اعلام کرد.

شرکت های گوگل و آمازون بزرگترین رقبای سامسونگ در زمینه اسپیکرهای هوشمند محسوب می شوند، چرا که این دو برند قبل از سامسونگ موفق به توسعه و فروش اسپیکرهای هوشمند خود در بازار شده اند.

اپل نیز یکی دیگر از رقیبان سامسونگ بوده که البته به علت ورود دیر هنگام به این بخش از بازار، نمی تواند تهدید جدی برای این برند کره ای باشد. اپل هوم پاد با قیمت بالایی به فروش می رسد، در همین راستا کاربران کمی نسبت به خرید آن از خود تمایل نشان می دهند.

در حال حاضر نمی توان در رابطه با کیفیت اسپیکر هوشمند سامسونگ اظهار نظر قطعی کرد، چرا که گزارش های بسیاری مبنی بر عملکرد ضعیف و ناقص دستیار صوتی سامسونگ (بیکسبی) در فضای مجازی منتشر شده است. انتظار می رود سامسونگ در آینده نزدیک اطلاعات بیشتری از اسپیکر هوشمند خود در اختیار رسانه ها قرار دهد.

ارسال نظر