سامسونگ گلکسی اسپرت تاییدیه دریافت کرد

رسانه کلیک - ساعت هوشمند سامسونگ گلکسی اسپرت موفق به دریافت تاییدیه شد. احتمال معرفی این دستگاه همراه با گوشی های سری گلکسی S10 وجود دارد.

سامسونگ گلکسی اسپرت تاییدیه دریافت کرد

ساعت هوشمند سامسونگ گلکسی اسپرت تاییدیه NCC در کشور تایوان دریافت کرد. جدیدترین اسمارت واچ سامسونگ در گذشته موفق به کسب تاییدیه FCC و تاییدیه NRPA در کره جنوبی شده بود.

این دستگاه دارای شماره مدل SM-R500 بوده و با نام گلکسی اسپرت شناخته می شود. لازم به ذکر است؛ سامسونگ در گذشته از ساعت هوشمند Gear Sport رونمایی کرده بود که با این محصول جدید تفاوت دارد.

این اسمارت واچ جدید دارای کدنام Pulse بوده و گفته می شود اولین گجت پوشیدنی سامسونگ با پشتیبانی از Bixby Reminder است. این قابلیت در آینده همراه با یک بروزرسانی در اختیار کاربران گلکسی واچ قرار می گیرد.

انتظار می رود سامسونگ گلکسی Sport دارای 4 گیگابایت حافظه داخلی باشد. از شبکه های ارتباطی این محصول می توان به وای فای، بلوتوث، GPS ،GLONASS و NFC برای پرداخت های موبایلی اشاره کرد.

بر اساس اطلاعات و شایعات گذشته، سامسونگ در حال توسعه دو گجت پوشیدنی دیگر با شماره مدل های SM-R370 و SM-R375 است. به نظر می رسد این محصولات در حقیقت نسخه های جایگزین Gear Fit باشند.

این احتمال وجود دارد که سامسونگ از ساعت هوشمند و دستبندهای هوشمند جدید خود در تاریخ 1 اسفند رونمایی کند. در این تاریخ شاهد رونمایی از گوشی های پرچمدار این کمپانی کره ای خواهیم بود.

در مراسم Unpacked سامسونگ با گوشی های سری گلکسی اس 10 به همراه گوشی انعطاف پذیر آن ملاقات می کنیم. گلکسی S10E، گلکسی اس 10، گلکسی اس 10 پلاس و گلکسی S10 X پرچمداران جدید این برند را تشکیل می دهند.

این محصولات به مشخصات فنی قدرتمندی مجهز می شوند و با قیمت بالایی در اختیار خریداران قرار می گیرند. قدرت این گوشی های هوشمند را پردازنده اسنپدراگون 855 و یا اگزینوس 9820 تامین می کند.

ارسال نظر