گلکسی Tab A2 در گیک بنچ حضور پیدا کرد؛ پردازنده 4 هسته ای و 2 گیگابایت رم

رسانه کلیک - به نظر می رسد سامسونگ در آینده نزدیک از تبلت های جدید خود رونمایی کند. به تازگی گلکسی Tab A2 در گیک بنچ رویت شده است.

گلکسی Tab A2 در گیک بنچ حضور پیدا کرد؛ پردازنده 4 هسته ای و 2 گیگابایت رم

سامسونگ قصد دارد در کنار تبلت های گلکسی Tab Advnaced 2 و گلکسی Tab S4 از محصول دیگری نیز رونمایی کند. تبلت گلکسی Tab A2 به تازگی در گیک بنچ حضور پیدا کرده است. به نظر می رسد این دستگاه جایگزین ارزان ترین تبلت سامسونگ در بازار شود.

این تبلت با شماره مدل SM-T387V در گیک بنچ رویت شده است. با توجه به اطلاعات اخیر و شایعاتی که در گذشته در فضای مجازی منتشر شده بود، سامسونگ در آینده نزدیک از تبلت ارزان قیمت خود رونمایی می کند. این محصول از مشخصات فنی ضعیفی بهره می برد.

بر اساس گیک بنچ قدرت تبلت گلکسی Tab A2 را پردازنده کوالکام اسنپدراگون 430 با فرکانس 1.4 گیگاهرتز تامین می کند. این چیپست یکی از ارزان ترین محصولات کوالکام محسوب می شود. در حال حاضر تنها پردازنده های سری اسنپدراگون 200 قیمت ارزان تری در مقایسه با این تراشه دارند.

این پردازنده را 2 گیگابایت رم همراهی می کند. سامسونگ برای تبلت جدید خود سیستم عامل پیش فرض اندروید اوریو 8.1 را در نظر گرفته است. انتظار می رود این تبلت به رابط کاربری سامسونگ اکسپرینس مجهز شود. این تبلت در بخش تک هسته ای موفق به کسب امتیاز 653 شده و در بخش چند هسته ای امتیاز 1831 را به نام خود ثبت کرده است.

انتظار می رود این دستگاه در دو نسخه معرفی و روانه بازار شود. یکی از این نمونه ها دارای نمایشگر 8.0 اینچی بوده و نسخه دیگر آن صفحه نمایش 10.1 اینچی دارد. اطلاعات موجود در گیک بنچ مربوط به نسخه 8 اینچی است. نمونه بزرگتر این تبلت به مشخصات فنی بهتر مانند پردازنده قدرتمندتر و میزان رم بیشتر مجهز می شود.

ارسال نظر