مشخصات کامل گلکسی Tab S4 فاش شد؛ پردازنده اسنپدراگون 835 و 4 گیگابایت رم

رسانه کلیک - در آینده نزدیک با نسل جدید تبلت های سامسونگ ملاقات خواهیم کرد. به تازگی مشخصات کامل گلکسی Tab S4 لو رفته است.

مشخصات کامل گلکسی Tab S4 فاش شد؛ پردازنده اسنپدراگون 835 و 4 گیگابایت رم

تا به امروز اطلاعات زیادی در رابطه با گلکسی تب اس 4 در فضای مجازی منتشر شده است. این احتمال وجود دارد که در نمایشگاه IFA 2018 در شهر آلمان این تبلت در معرض دید عموم قرار بگیرد ( رندرهای گلکسی Tab S4 خبر از طراحی جدید قلم S Pen می دهد ).

در حال حاضر اپل در بازار تبلت ها حکمرانی می کند. سامسونگ برای دستیابی به موفقیت در این بازار باید زودتر از محصول جدید خود رونمایی کند. گلکسی تب اس 4 از قطعات فنی قدرتمندی بهره می برد. به تازگی SamMobile مشخصات کامل گلکسی Tab S4 را منتشر کرده است.

بر اساس اطلاعات جدید قدرت تبلت آینده سامسونگ را پردازنده کوالکام اسنپدراگون 835 تامین می کند. این دستگاه به 4 گیگابایت رم از نوع LPDDR4X مجهز می شود و از 64 گیگابایت حافظه داخلی بهره می برد. سامسونگ برای این محصول یک نمایشگر سوپر امولد با نسبت تصویر 16:10 در نظر گرفته که رزولوشن آن برابر با 1600 × 2560 پیکسل است.

رندرهای گلکسی Tab S4

تبلت ها در مقایسه با گوشی های هوشمند به دوربین های با کیفیت کمتر مجهز می شوند. گلکسی Tab S4 از دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی بهره می برد. به نظر می رسد این محصول به اسکنر عنبیه چشم مجهز شود و بدون اسکنر اثر انگشت در اختیار خریدار قرار بگیرد.

یکی از مهم ترین تغییراتی که گلکسی تب اس 4 تجربه می کند مربوط به ظرفیت باتری آن است. این محصول شرکت سامسونگ دارای باتری 7300 میلی آمپر ساعتی است که در مقایسه با باتری 6000 میلی آمپر ساعتی نسل گذشته یک پیشرفت بزرگ محسوب می شود ( سامسونگ گلکسی Tab S4 به باتری 7300 میلی آمپر ساعتی مجهز می شود ).

از دیگر مشخصات تبلت آینده این برند کره ای می توان به پشتیبانی از DeX، بلندگوهای AKG، پورت USB Type-C، بلوتوث نسخه 5.0، GPS و سیستم عامل پیش فرض اندروید اوریو 8.1 اشاره کرد.

ارسال نظر