رندر گلکسی Tab S4 به فضای مجازی راه پیدا کرد؛ حذف دکمه هوم از تبلت آینده سامسونگ

رسانه کلیک - تا به امروز گزارش ها و شایعات زیادی در رابطه با تبلت آینده سامسونگ در فضای مجازی منتشر شده است. به تازگی شاهد انتشار رندر گلکسی Tab S4 هستیم.

رندر گلکسی Tab S4 به فضای مجازی راه پیدا کرد؛ حذف دکمه هوم از تبلت آینده سامسونگ

انتظار می رود سامسونگ در کنار گلکسی نوت 9 و ساعت هوشمند گیر S4 از تبلت جدید خود نیز رونمایی کند. تا به امروز اطلاعات زیادی از گلکسی تب اس 4 در فضای مجازی منتشر شده است با این حال شاهد انتشار تصویری از این دستگاه نبوده ایم.

به تازگی رندر گلکسی Tab S4 در اینترنت منتشر شده که طراحی این تبلت را مشخص می کند. شایعات در گذشته اعلام کرده بودند که این تبلت در رنگ های مشکی و خاکستری به بازار عرضه می شود. رندر گلکسی Tab S4 این دستگاه را در رنگ مشکی نشان می دهد.

بر اساس این رندر طراحی پنل پشتی تبلت آینده سامسونگ تفاوت چندانی با نسل گذشته خود ندارد و محل قرارگیری دکمه های پاور و صدا در هر دو نسخه یکسان است. بر روی پنل پشتی این دستگاه عبارت «Samsung | Tuned by AKG» حضور دارد.

در گذشته شایعات برخی از مشخصات فنی این دستگاه را مشخص کرده بودند. این تبلت به نمایشگر 10.5 اینچی مجهز می شود که دارای نسبت تصاویر 16:10 است. با توجه به حاشیه کم اطراف نمایشگر این دستگاه انتظار می رود اندازه کلی آن در مقایسه با گلکسی تب اس 3 تغییر محسوسی نداشته باشد.

در این رندر دکمه هوم غایب است. به نظر می رسد سامسونگ تصمیم گرفته به جای دکمه هوم و سنسور اثر انگشت تعبیه شده درون آن از اسکنر عنبیه چشم استفاده کند. بعضی از شایعات در گذشته اعلام کرده بودند که این دستگاه به دکمه هوم مجهز می شود.

در رابطه با برخی از مشخصات فنی گلکسی Tab S4 اطلاعات دقیقی منتشر نشده است با این حال انتظار می رود قدرت آن را پردازنده اسنپدراگون 835 تامین کند. وظیفه تامین انرژی این دستگاه بر عهده یک باتری 7300 میلی آمپری ساعتی است ( سامسونگ گلکسی Tab S4 به باتری 7300 میلی آمپر ساعتی مجهز می شود ).

ارسال نظر