اولین رندر سامسونگ گلکسی Tab S6 Lite فاش شد

رسانه کلیک - سامسونگ قصد دارد در آینده از تبلت گلکسی Tab S6 Lite رونمایی کند. به تازگی رندر این محصول در اختیار رسانه ها قرار گرفته است.

اولین رندر سامسونگ گلکسی Tab S6 Lite فاش شد

در ماه ژوئیه سال گذشته میلادی تبلت سامسونگ گلکسی تب اس 6 به صورت رسمی معرفی شد ( سامسونگ گلکسی Tab S6 به صورت رسمی معرفی شد ). به تازگی نیز شاهد رونمایی از نسخه 5G این تبلت در کشور کره جنوبی بودیم ( سامسونگ گلکسی Tab S6 5G معرفی شد؛ اولین تبلت 5G جهان ). سامسونگ قصد دارد نسخه لایت این تبلت جذاب را معرفی کند.

در گذشته نه چندان دور سامسونگ گلکسی تب S6 لایت موفق به کسب تاییدیه بلوتوث شده بود ( سامسونگ گلکسی Tab S6 Lite تاییدیه بلوتوث دریافت کرد ). حال به تازگی رندری از این تبلت توسط Android Headlines در فضای مجازی منتشر شده است. این رندر برخی از ویژگی های تبلت آینده سامسونگ را فاش می کند.

این دستگاه در گذشته با شماره مدل SM-P615 در بنچمارک گیک بنچ حضور پیدا کرد بود. با توجه به کسب تاییدیه بلوتوث و همچنین افشای اولین رندر، انتظار می رود در آینده نزدیک شاهد رونمایی از سامسونگ گلکسی Tab S6 لایت باشیم. در این رندر قلم S Pen نیز به چشم می خورد. این قلم در مقایسه با قلم گوشی های سری نوت ابعاد بزرگتری دارد.

سامسونگ گلکسی Tab S6 Lite مشخصات فنی سامسونگ گلکسی Tab S6 Lite

نسخه LTE این تبلت در بخش تک هسته ای و چند هسته ای بنچمارک Geekbench به ترتیب موفق به کسب امتیاز 346 و 1259 شده است. قدرت این تبلت توسط چیپست اگزینوس 9611 تامین می شود که آن را 4 گیگابایت رم همراهی می کند. این دستگاه به صورت پیش فرض از سیستم عامل اندروید 10 بهره می برد. انتظار می رود کاربران قادر به سفارش آن با 64 و 128 گیگابایت حافظه داخلی باشند. قیمت آن هنوز مشخص نشده است.

ارسال نظر