رندرهای رسمی گلکسی Tab S6 سامسونگ منتشر شد

رسانه کلیک - رندرهای رسمی گلکسی Tab S6 سامسونگ به اینترنت راه پیدا کرد. این تبلت جدید سامسونگ به دوربین اصلی دوگانه مجهز می شود.

رندرهای رسمی گلکسی Tab S6 سامسونگ منتشر شد

سامسونگ ماه آینده میلادی همراه با گوشی های سری گلکسی نوت 10، از تبلت پرچمدار جدید خود نیز رونمایی می کند. در گذشته شاهد انتشار تصاویر رسمی این تبلت بودیم و حال رندرهای رسمی آن در اختیار رسانه ها قرار گرفته است. این تصاویر، طراحی تبلت آینده سامسونگ را در زوایا مختلف به نمایش می گذارد.

از نظر طراحی، گلکسی Tab S6 سامسونگ شباهت زیادی به تبلت گلکسی تب S5e دارد؛ با این حال تفاوت هایی میان آن ها به چشم می خورد. محسوس ترین تفاوت میان این تبلت ها، حضور دوربین اصلی دوگانه در تبلت آینده این برند کره ای است. گفته می شود دوربین این دستگاه دارای سنسورهای 13 و 5 مگاپیکسلی است.



در بخش پایینی دوربین شاهد حضور یک حفره بزرگ هستیم که برای نگهداری قلم S Pen مورد استفاده قرار می گیرد. قلم S Pen برای این تبلت بازطراحی شده و همچنین قادر به پشتیبانی از بلوتوث است. گلکسی Tab S6 سامسونگ به 4 اسپیکر مجهز می شود که توسط شرکت AKG بهینه شده اند. دو اسپیکر در بخش بالایی و دو اسپیکر دیگر در بخش پایینی این تبلت قرار می گیرند. در بخش پایینی این محصول پورت USB-C به چشم می خورد؛ با این حال فاقد جک 3.5 میلی متری هدفون است.

سامسونگ برای تبلت آینده خود تجهیزات مختلفی را در نظر گرفته است که برای مثال می توان به کیبورد اشاره کرد. این محصول حداقل در سه رنگ آبی، خاکستری و صورتی وارد بازار می شود. از سایر مشخصات این دستگاه می توان به نمایشگر 10.5 اینچی و چیپست اسنپدراگون 855 اشاره کرد. انتظار می رود در روزهای آینده اطلاعات بیشتری از این تبلت در اختیار رسانه ها قرار بگیرد.

ارسال نظر