تبلت گلکسی View 2 تاییدیه بلوتوث و وای فای دریافت کرد

رسانه کلیک - به نظر می رسد سامسونگ به دنبال معرفی یک تبلت غول پیکر است. به تازگی تبلت گلکسی View 2 موفق به کسب تاییدیه بلوتوث و وای فای شده است.

تبلت گلکسی View 2 تاییدیه بلوتوث و وای فای دریافت کرد

در نوامبر سال 2015 شرکت سامسونگ گوشی های گلکسی S6 و نوت 5 را در بازار به فروش می رساند و این محصولات موفقیت های بزرگی را برای این شرکت کره ای در پی داشتند. در همین سال این شرکت کره ای از تبلت غول پیکر گلکسی View رونمایی کرد.

امروز تبلت گلکسی View 2 تاییدیه بلوتوث و وای فای را دریافت کرده است. در هفته گذشته گزارش ها به توسعه نسل دوم این تبلت اشاره کرده بودند. در حالی که این محصول موفق به دریافت تاییدیه شده، اطلاعات کمی از آن در اختیار رسانه ها قرار دارد.

تبلت گلکسی View 2 دارای شماره مدل SM-T927A بوده که از بلوتوث نسخه 5 و Wi-Fi 802.11 b/g/n ac با فرکانس های 2.4 و 5 گیگاهرتز پشتیبانی می کند. در حالی که گوگل نسخه نهایی اندروید 9 را عرضه کرده است، گلکسی View 2 از سیستم عامل پیش فرض اندروید اوریو 8.0 بهره می برد.

در گذشته شایعات و گزارش ها برخی از مشخصات فنی تبلت آینده سامسونگ را مشخص کرده بودند. به نظر می رسد این شرکت کره ای قصد دارد اندازه نمایشگر این محصول را در مقایسه با نسل گذشته کاهش دهد. گفته می شود این دستگاه دارای صفحه نمایش 17.5 اینچی است.

این تبلت جدید به یکی از پردازنده های اگزینوس سامسونگ مجهز می شود و دارای 3 گیگابایت رم است. بر خلاف ابعاد بزرگ نمایشگر، این دستگاه فاقد قلم است.

در حال حاضر اطلاعاتی در رابطه با زمان معرفی و عرضه این تبلت در فضای مجازی منتشر نشده است. با توجه به دریافت تاییدیه های بلوتوث و وای فای به وسیله این محصول، انتظار می رود در آینده نزدیک با آن به صورت رسمی ملاقات کنیم.

ارسال نظر