مشخصات گلکسی View 2 سامسونگ فاش شد

رسانه کلیک - مشخصات گلکسی View 2 سامسونگ در اختیار رسانه ها قرار گرفت. این تبلت کره ای به یک نمایشگر غول پیکر مجهز می شود.

مشخصات گلکسی View 2 سامسونگ فاش شد

به نظر می رسد سامسونگ و AT&T قصد دارند به تبلت های سری گلکسی ویو سامسونگ یک شانس دیگر بدهند. نزدیک به شش ماه پیش اطلاعاتی در اینترنت منتشر شد که خبر از توسعه نسل جدید این تبلت از سوی شرکت سامسونگ می داد.

این تبلت غول پیکر به مشخصات فنی نه چندان قدرتمندی مجهز می شود. به تازگی مشخصات گلکسی View 2 سامسونگ از سوی بنچمارک گیک بنچ به اینترنت راه پیدا کرده است.

بر اساس این بنچمارک، سامسونگ برای تبلت آینده خود سیستم عامل پیش فرض اندروید اوریو 8.1 را در نظر گرفته است. از آنجایی که با نسخه نهایی این محصول روبه‌رو نیستیم، احتمال تغییر سیستم عامل پیش فرض آن و استفاده از اندروید پای وجود دارد.

قدرت تبلت گلکسی View 2 سامسونگ را چیپست اگزینوس 7885 تامین می کند. این پردازنده تا به امروز در چندین محصول این کمپانی کره ای مورد استفاده قرار گرفته که برای مثال می توان به گلکسی A8 و گلکسی A8 پلاس 2018 اشاره کرد.

گفته می شود این چیپست در برخی از محصولات سری گلکسی M نیز مورد استفاده قرار می گیرد. این گوشی های هوشمند در آینده نزدیک رسما از راه می رسند.

بر اساس گیک بنچ، 3 گیگابایت رم دیگر مشخصات گلکسی ویو 2 سامسونگ را تشکیل می دهد. در رابطه با میزان حافظه داخلی این تبلت اطلاعاتی در اختیار رسانه ها قرار نگرفته است. انتظار می رود این دستگاه مانند نسخه اصلی خود دارای صفحه نمایش 18.4 اینچی باشد.

این احتمال وجود دارد که سامسونگ و AT&T در اوایل ماه فوریه از این تبلت رونمایی کنند. سامسونگ در تاریخ 20 فوریه مراسمی را برای معرفی پرچمداران جدید خود، گوشی های سری گلکسی S10 برگزار می کند.

ارسال نظر