نسل جدید سامسونگ گلکسی واچ اکتیو در حال توسعه است

رسانه کلیک - به استناد اخبار جدید، به نظر می رسد سامسونگ در حال توسعه نسل جدید گلکسی واچ اکتیو است و آن را تا سال 2020 روانه بازار می کند.

نسل جدید سامسونگ گلکسی واچ اکتیو در حال توسعه است

گلکسی واچ اکتیو تنها 4 ماه است که روانه بازار شده؛ با این حال در همین مدت کوتاه محبوبیت بسیاری پیدا کرده است. به استناد SamMobile، سامسونگ در حال کار روی نسل جدید این ساعت است.

نسل جدید سامسونگ گلکسی واچ اکتیو به نسخه اصلی بسیار شباهت داشته و برخی منابع مرتبط با شرکت سامسونگ معتقدند که گلکسی واچ اکتیو 2 بدون قاب چرخان عرضه می شود. هنوز جزئیات بیشتری از این محصول ارائه نشده؛ با این حال به نظر می رسد ظاهر کلی این نسخه به نسخه قبلی شباهت های بسیاری دارد. با این همه، برای آن که ساعت جدید به لحاظ ظاهری نیز حرفی برای گفتن داشته باشد، این شرکت ممکن است تغییرات اندکی روی آن اعمال کند.

تغییرات در طراحی این ساعت احتمالا به بهبود اجزاء خارجی و سخت افزار این ساعت بازمی گردد. همچنین با توجه به نام این ساعت، تغییراتی در زمینه افزودن ویژگی های مرتبط با فعالیت های بدنی نیز برای آن انجام می شود. این ویژگی جدید می تواند مخاطبان بیشتری را جذب کرده و رقابت جذاب تری را میان سامسونگ و اپل ایجاد کند.

با توجه به اینکه سامسونگ گلکسی واچ اکتیو به تازگی روانه بازار شده، بعید است نسخه اکتیو 2 در آینده نزدیک رونمایی و به بازار عرضه شود. این ساعت جدید احتمالا اوایل سال 2020 و در کنار سری جدید گلکسی S11 وارد بازار می شود. طی این مدت، سامسونگ مخاطبان خود را با محصولات و گجت های دیگری سرگرم خواهد کرد.

به استناد SamMobile، شرکت کره ای سامسونگ همچنین در حال آماده سازی نسخه استاندارد گلکسی واچ 2 است. این مدل احتمالا اوایل ماه آگوست و همراه با گلکسی نوت 10 به صورت رسمی معرفی می شود.

ارسال نظر