سامسونگ گلکسی واچ به One UI مجهز می شود

رسانه کلیک - سامسونگ گلکسی واچ بروزرسانی جدیدی دریافت کرد. این آپدیت، رابط کاربری One UI را به ساعت هوشمند سامسونگ اضافه می کند.

سامسونگ گلکسی واچ به One UI مجهز می شود

شرکت ها با معرفی دستگاه های جدید، محصولات قدیمی خود را فراموش می کنند و برای آن ها قابلیت های جدیدی در نظر نمی گیرند. این موضوع باعث می شود بسیاری از کاربران نسبت به خرید محصولات جدید، از خود تمایل نشان دهند.

به نظر می رسد سامسونگ چنین رویه ای را دنبال نمی کند، چرا که این شرکت کره ای تصمیم گرفته ساعت های هوشمند قدیمی خود را به ویژگی های جدیدترین محصول خود مجهز کند.

بر اساس گزارشی جدید، سامسونگ در حال عرضه بروزرسانی جدیدی برای ساعت های هوشمند قدیمی خود است تا ویژگی های گلکسی واچ اکتیو را به آن ها اضافه کند. سامسونگ گلکسی واچ و گیر، این محصولات را تشکیل می دهند.

ساعت هوشمند گلکسی واچ اکتیو که در ماه فوریه به صورت رسمی معرفی شد، از ویژگی های جذابی بهره می برد که در نسل های قبل شاهد حضور آن ها نبودیم ( سامسونگ گلکسی واچ اکتیو اولین بروزرسانی خود را دریافت کرد ).

ساعت گلکسی واچ

از ویژگی های این ساعت هوشمند جدید سامسونگ می توان به رابط کاربری One UI، بهینه سازی های متعدد و قابلیت های سلامتی اشاره کرد. اپلیکیشن سلامتی سامسونگ دارای حالت ورزشی سریع تر در مقایسه با گذشته بوده که هم اکنون ساعت های هوشمند قدیمی این برند، قادر به پشتیبانی از آن هستند.

امکان اندازه گیری میزان کالری مصرفی در ورزش شنا نیز دیگر قابلیتی است که این بروزرسانی به گلکسی واچ اضافه می کند. سنجش ضربان قلب این ساعت هوشمند از این پس در صورت تشخیص مشکل در قلب کاربر، به وی هشدار می دهد.

بهینه سازی های موجود در این بروزرسانی، باعث بهبود شارژدهی باتری سامسونگ گلکسی واچ می شود، البته میزان آن بستگی به میزان استفاده کاربر دارد. این آپدیت در آینده نزدیک عرضه می شود.

ارسال نظر