سامسونگ گلکسی واچ در دو اندازه مختلف عرضه می شود

رسانه کلیک - سامسونگ گلکسی واچ که به نظر می رسد همراه گلکسی نوت 9 به دنیای تکنولوژی معرفی شود، طبق اخبار جدید احتمالا در دو اندازه مختلف وارد بازار می شود.

سامسونگ گلکسی واچ در دو اندازه مختلف عرضه می شود

همان طور که طی چند روز گذشته توسط منابع مختلف خبری نقل شده است، ساعت هوشمند کره ای ها با نام سامسونگ گلکسی واچ قرار است تا همراه گلکسی نوت 9 پا به دنیای تکنولوژی بگذارد. بر اساس شواهد جدید و مدارکی که توسط FCC به ثبت رسیده، به نظر می رسد که این محصول در دو سایز مختلف معرفی شود. پیش تر در خبرها عنوان شده بود که Galaxy Watch سامسونگ با نمایشگر 1.19 اینچی همراه است، اما اسناد و مدارک جدید حکایت از محصولی با نمایش 1.3 اینچی دارد. بر اساس توضیحات نقل شده، دستگاهی که از نمایشگر 1.3 اینچی برخوردار است، به بدنه ای با قطر 48 میلیمتر مجهز بوده و قطر بدنه مدل دیگر نیز 43.4 میلیمتر خواهد بود.

طبق طرح CAD منتشر شده، شاهد سامسونگ گلکسی واچ در دو سایز مختلف هستیم. به نظر می رسد که مدل بزرگتر یک دستگاه اسپورت بوده و نوع دیگر که از سایز کوچکتری برخوردار است، یک مدل ساده محسوب می شود. به نظر می رسد که سامسونگ مانند اپل، تصمیم گرفته تا این محصول را در دو سایز مختلف وارد بازار کند تا تعداد بیشتری از کاربران را به سمت خود بکشاند. هر دو ساعت هوشمند از سخت افزار یکسانی بهره می برند و تنها تفاوت آنها احتمالا مربوط به سایز نمایشگر و ابعاد بدنه است.

اخیرا در گزارشاتی که توسط خبرنگاران منتشر شده، به نظر می رسد که یکی از مدل ها به قابلیت 4G LTE مجهز خواهد بود. وای فای و بلوتوث را نیز از جمله دیگر راه های ارتباطی این محصولات می توان به حساب آورد. یکی از مدل های سامسونگ گلکسی واچ نیز از باتری 500 میلی آمپر ساعتی بهره می برد.

طبق اخبار و شایعات مختلف، سی ام آگوست باید انتظار معرفی گلکسی واچ سامسونگ را در کنار گلکسی نوت 9 در کنفرانس IFA 2018 که در شهر برلین برگزار می شود، داشته باشیم.

ارسال نظر