ساعت هوشمند Gear S2 سامسونگ بعد از گذشت 3 سال همچنان به روزرسانی می‌شود

رسانه کلیک - در حالی که موتو 360 (نسل دوم) دیگر هیچ آپدیتی دریافت نمی‌کند، هم دوره‌ای این ساعت هوشمند، یعنی Gear S2 سامسونگ که سه سال پیش معرفی شده بود، حالا به روزرسانی جدیدی دریافت کرده است.

ساعت هوشمند Gear S2 سامسونگ بعد از گذشت 3 سال همچنان به روزرسانی می‌شود

طراحی ظاهری سیستم‌عامل بازطراحی شده و حالا برای طراحی دایره‌وار Gear S2 سامسونگ بهبود یافته است؛ به طوری که به گفته سامسونگ، حالا با چپ و راست رفتن در منوها، نمایی یکپارچه‌تر پیش روی شما خواهد بود.

حالا ویجت میانبرهای برنامه‌ها، به صورت خودکار آخرین برنامه‌های باز شده و برنامه‌های مورد علاقه‌تان را در جای مخصوص خود طبقه‌بندی می‌کند و همچنین Quick Panel علاوه بر صفحه اصلی ساعت، از هر صفحه دیگری قابل دسترسی خواهد بود.

اپلیکیشن Health هم به روز و یک ویجت به آن اضافه شده که با استفاده از آن می‌توانید سریع‌تر از قبل به فعالیت ورزشی مورد علاقه‌تان دسترسی داشته باشید و همچنین نوتیفیکیشن‌هایی درباره فعالیت ورزشی دریافت خواهید کرد و علاوه بر این‌ها، قابلیت مدیریت وزن جدیدی نیز وجود دارد. اپلیکیشن حالا تعداد قدم‌های طی شده شما و ضربان قلب‌تان را در یک نگاه نمایش می دهد.

با این بروزرسانی حالا می‌توانید با استفاده از Gear S2 سامسونگ، پاورپوینت و Gear VR را مدیریت کنید. علاوه بر این، اپلیکیشن آب و هوای ساعت هوشمند Gear S2 سامسونگ، اطلاعات آب و هوا، پیش‌بینی وضعیت جوی، شاخص اشعه ماورای بنفش، ساعت طلوع و غروب خورشید و سایر اطلاعات و جزئیات آب و هوایی را نمایش می‌دهد.

پس از این بروزرسانی به نظر می‌رسد که عمر باتری قدری کاهش یافته است، ولی همین موضوع را که سامسونگ هنوز به ارایه بروزرسانی برای این ساعت هوشمند نسبتاً قدیمی ادامه می‌دهد، باید به فال نیک گرفت.

برای دریافت این بروزرسانی کافی است به برنامه Samsung Gear در گوشی خود مراجعه کنید.

ارسال نظر