پتنت اخیر سامسونگ به هدست جدید Odyssey اشاره می کند

رسانه کلیک - به تازگی تصاویری از پتنت جدید سامسونگ در فضای آنلاین منتشر شده که به هدست جدید Odyssey اشاره می کند. این دستگاه در واقع نسخه بهبودیافته هدست واقعیت ترکیبی بوده که ظاهرا به طور چشمگیری تغییر کرده است.

پتنت اخیر سامسونگ به هدست جدید Odyssey اشاره می کند

هدست Odyssey سامسونگ، بهترین هدست واقعیت ترکیبی مبتنی بر ویندوز است. از جمله ویژگی های بارز و مهم این دستگاه می توان به کیفیت ساخت عالی، نمایشگر با کیفیت با زاویه دید 110 درجه، تنظیم IPD فیزیکی و هدفون های AKG داخلی اشاره کرد.

حال به نظر می رسد که سامسونگ تصمیم گرفته تا هدست فوق العاده ساخته شده در سال 2018 را ارتقا بخشد. پتنت جدید این شرکت به تازگی در وبسایت LetsGoDigital مشاهده شده است. این پتنت شامل دیاگرام های باکیفیتی از طراحی هدست جدید Odyssey بوده که تغییرات فیزیکی را به طور بسیار دقیق نمایش می دهند.

با توجه به تصاویر منتشر شده، ظاهرا نمایشگر تخت در ادیسه قدیم، جای خود را به صفحه قطعه بندی شده حبابی می دهد. گویا برای هر چشم، یک نمایشگر متفاوت استفاده می شود که این امر رزولوشن و میدان دید را بهبود می بخشد.

هدست جدید Odyssey

چرخ دنده تنظیم کننده در عقب دستگاه حذف شده و لغزنده های اصطکاکی جای آن را گرفته اند. به علاوه برای افزایش امنیت سر کاربر، نوارهای بیشتری به این هدست اضافه شده است. با مشاهده تصاویر پتنت می توان دریافت که هدست جدید اودیسه فاقد چرخ تنظیم IPD بوده و در واقع این گزینه به حالت الکترونیکی درآمده است. در نهایت دو دوربین ردیابی داخل به خارج به چهار دوربین ارتقا پیدا کرده اند.

این پتنت در اوایل سال 2019 در چین به ثبت رسیده و در ژانویه سال 2020 توسط CNIPA مورد تایید قرار گرفته است. البته با توجه به وضعیت کلی فناوری VR، هیچ تضمینی برای عرضه هدست ارتقایافته وجود ندارد.

ارسال نظر