تاریخ عرضه و قیمت سامسونگ گلکسی واچ اکتیو 2 مشخص شد

رسانه کلیک – همزمان با عرضه دوباره گوشی گلکسی فولد، تاریخ عرضه و قیمت ساعت هوشمند سامسونگ گلکسی واچ اکتیو 2 نیز مشخص شده است.

تاریخ عرضه و قیمت سامسونگ گلکسی واچ اکتیو 2 مشخص شد

سامسونگ هیچ محصول جدیدی را جهت ارایه در همایش IFA برلین ندارد. اما این شرکت کره ای هم زمان با نمایش گلکسی فولد، از محصولات جدید خود برای فروش در ایالات متحده رونمایی کرده است.

اولین محصول جدید سامسونگ گلکسی واچ اکتیو 2 است که با قیمت پیش فروش 277.99 دلار در ماه اوت، در تاریخ 27 سپتامبر به بازار عرضه می شود. این ساعت هوشمند در اندازه های 40 و 44 میلیمتری ساخته شده و مخصوص فعالیت های مرتبط با تناسب اندام است. نسخه 44 میلیمتری همراه با یک باتری اضافی قابل حمل (و البته رایگان) و با قیمت 299.99 دلار به فروش می رسد. قابلیت ECG این ساعت هوشمند هنوز فعال نشده و انتظار می رود سال آینده کاربران قادر به استفاده از آن باشند.

گلکسی A50 نیز جزو محصولات جدید سامسونگ بوده که بالاخره به بازار ایالات متحده راه یافته است. این گوشی در حال حاضر به طور پیش فروش در وب سایت Best Buy قرار گرفته و علاقه مندان قادر به سفارش آن هستند. گلکسی A50 در اپراتورهای Sprint و AT&T با قیمت 199.99 دلار به فروش می رسد. مشتریان Verizon باید 50 دلار بیشتر پرداخت کنند. بنابراین قیمت آن با در نظر گرفتن ویژگی های اضافه شده حدودا به 349.99 دلار می رسد.

شرکت آمازون نیز قصد داد تا گلکسی A50 را به صورت پیش فروش در وب سایت خود قرار دهد. این محصول به همراه مچ بند گلکسی فیت، با قیمت تنها 350 دلار در وب سایت آمازون به فروش می رسد. در کنار گلکسی A50، محصولات رده پایین تری مثل گلکسی A10e و گلکسی A20 نیز در وب سایت سامسونگ به ترتیب با قیمت 179.99 دلار و 249.99 دلار در معرض فروش گذاشته می شوند.

یکی دیگر از محصولات جدید سامسونگ، تبلت گلکسی تب S6 است که چند روز قبل از گلکسی واچ اکتیو 2، از آن رونمایی شد. این دستگاه نیز بالاخره به دست فروشندگان رسیده و با قیمت ابتدایی 649 دلار در اختیار کاربران قرار می گیرد.

ارسال نظر