لپ تاپ های سامسونگ نوت بوک 3 و نوت بوک 5 رونمایی شد

رسانه کلیک - شرکت سامسونگ در زمینه های مختلف در دنیای تکنولوژی فعالیت دارد. به تازگی لپ‌تاپ‌های سامسونگ نوت بوک 3 و نوت بوک 5 توسط این برند کره ای معرفی شدند. 

لپ تاپ های سامسونگ نوت بوک 3 و نوت بوک 5 رونمایی شد

سامسونگ علاوه بر تولید گوشی های هوشمند به تولید محصولات دیگری نیز در بازار مشغول است. اخیرا دو لپ‌تاپ جدید سامسونگ نوت بوک 3 و نوت بوک 5 رونمایی شدند که از قیمت مناسبی بهره می برند.

سامسونگ نوت بوک 3

سامسونگ نوت بوک 3 دارای نمایشگر 14 اینچی با رزولوشن اچ دی است. این محصول با دو پردازنده مختلف در بازار به فروش خواهد رسید. نسخه قوی تر سامسونگ نوت بوک 3 به پردازنده 4 هسته ای نسل هشتم اینتل مجهز است و نسخه ارزان تر این دستگاه از پردازنده دو هسته ای نسل هفتم اینتل بهره می برد.

هر دو نسخه سامسونگ نوت بوک 3 به حافظه SSD و باتری 43 وات ساعتی مجهز هستند. نسخه 14 اینچی نوت بوک 3 ضخامتی برابر با 19.8 میلی متر دارد و وزن آن به 1.68 کیلوگرم می رسد.

سامسونگ علاوه بر این دستگاه از نسخه 15.6 اینچی نوت بوک 3 نیز رونمایی کرد. کاربر می تواند این دستگاه را با رزولوشن اچ دی یا فول اچ دی سفارش دهد. این نسخه به همراه پردازنده های مختلف از نسل هفتم و هشتم اینتل روانه بازار می شود. از مشخصات این محصول می توان به حافظه SSD، باتری 43 وات ساعتی و پردازنده گرافیکی انویدیا MX110 اشاره کرد.

سامسونگ نوت بوک 5

یکی دیگر از لپ‌تاپ‌هایی که توسط این این کمپانی کره ای معرفی شد نوت بوک 5 نام دارد. رزولوشن نمایشگر 15.6 اینچی این دستگاه برابر با 1080p است. سامسونگ در این محصول از پردازنده های نسل هفتم و هشتم اینتل بهره گرفته است. در نوت بوک 5 علاوه بر حافظه SSD شاهد استفاده از هارد دیسک نیز هستیم.

از دیگر مشخصات این لپ تاپ می توان به کارت گرافیک انویدیا MX150 و باتری 43 وات ساعتی اشاره کرد. نسخه 15.6 اینچی نوت بوک 3 و نوت بوک 5 وزنی برابر با 1.97 کیلوگرم دارند.

لپ‌تاپ‌های جدید سامسونگ از این ماه در کره جنوبی عرضه می شوند در حالی که کاربران دیگر کشورها در نیمه دوم سال به این محصولات دسترسی پیدا می کنند.

ارسال نظر