لپ تاپ گیمینگ سامسونگ Odyssey Z معرفی شد؛ نمایشگر 15.6 اینچی و گرافیک GTX 1060

رسانه کلیک - لپ تاپ گیمینگ سامسونگ Odyssey Z به همراه پردازنده جدید 6 هسته ای اینتل و کارت گرافیک انویدیا GTX 1060 به صورت رسمی معرفی شد.

لپ تاپ گیمینگ سامسونگ Odyssey Z معرفی شد؛ نمایشگر 15.6 اینچی و گرافیک GTX 1060

سامسونگ در حال افزایش تعداد لپ تاپ های گیمینگ خود است. به تازگی لپ تاپ گیمینگ سامسونگ Odyssey Z معرفی شده که به عنوان یک محصول مخصوص بازی ضخامت و وزن کمی دارد. این لپ تاپ به علت استفاده از سیستم خنک کننده Z AeroFlow و فن Z Blade Blower، در فعالیت های سنگین خنک باقی می ماند.

نمایشگر مورد استفاده در این محصول اندازه ای برابر با 15.6 اینچ داشته و از رزولوشن 1080p بهره می برد. قدرت لپ تاپ گیمینگ سامسونگ Odyssey Z را پردازنده 6 هسته ای اینتل Core i7 (نسل هشتم) تامین می کند. سامسونگ برای کارهای گرافیکی از کارت انویدیا جیفورس GTX 1060 Max-P در این محصول استفاده کرده است.

خریدار می تواند لپ تاپ گیمینگ سامسونگ Odyssey Z را با حداکثر 16 گیگابایت رم از نوع DDR4 و 1 ترابایت حافظه SDD سفارش دهد. کارت گرافیک این دستگاه دارای 6 گیگابایت حافظه اختصاصی از نوع GDDR5 است.

یکی از مهم ترین بخش ها در یک لپ تاپ مخصوص بازی، سیستم خنک کننده آن است. سامسونگ برای دستیابی به ضخامت 17.9 میلی متری و وزن 2.4 کیلوگرمی، سیستم خنک کنندگی مخصوصی را برای این محصول طراحی کرده است. این سیستم از «Dynamic Spread Vapor Chamber» بهره می برد که وظیفه کاهش دمای پردازنده و کارت گرافیک را بر عهده دارد.

[lightgallery images="161489,161490,161492,161491"]

دو فن «Z Blade» مورد استفاده در این محصول هوای گرم تولیدی را به بیرون آن منتقل می کند. برای لپ تاپ گیمینگ سامسونگ Odyssey Z یک باتری 54 وات ساعتی در نظر گرفته شده است که به احتمال زیاد در زمان بازی شارژردهی بالایی نخواهد داشت. در جعبه این محصول یک آداپتور 180 واتی قرار داده شده است.

از دیگر مشخصات این لپ تاپ مخصوص بازی می توان به اسپیکرهای 1.5 واتی، کیبورد به همراه نور پس زمینه و حالت سکوت اشاره کرد که صدای فن را به 22 دسی بل کاهش می دهد. این محصول از ماه آوریل در برخی بازارها همانند کره جنوبی و چین عرضه می شود. خریداران در ایالات متحده آمریکا در سه ماهه سوم سال قادر به خریداری این لپ تاپ خواهند بود. در حال حاضر قیمت این دستگاه مشخص نشده است.

ارسال نظر