پتنت جدید سامسونگ حکایت از توسعه تکنولوژی شارژ بی سیم از راه دور دارد

رسانه کلیک - بر اساس پتنتی که در سال 2016 توسط سامسونگ به ثبت رسیده، ظاهرا کره ای ها در حال توسعه فناوری شارژ بی سیم از راه دور هستند.

پتنت جدید سامسونگ حکایت از توسعه تکنولوژی شارژ بی سیم از راه دور دارد

در حال حاضر کمپانی هایی مانند دیزنی در حال کار روی شارژ وایرلس از راه دور هستند و بر اساس اخبار جدیدی که نقل شده، ظاهرا سامسونگ نیز قصد دارد تا به این مجموعه بپیوندد. شارژ بی سیم این روزها به امری متداول میان کاربران تبدیل شده، اما همچنان کاربران برای استفاده از این ویژگی باید پد شارژر را از طریق کابل به برق متصل نمایند. تکنولوژی شارژ بی سیم از راه دور باعث می شود تا شخص استفاده کننده از گوشی با قرار گرفتن در محدوده ای خاص، بتواند از این قابلیت استفاده کند. به این ترتیب دیگر نیازی به ابزار خاصی نیست و گوشی شما، حتی زمانی که در جیب‌تان هست نیز می تواند شارژ شود.

شارژ بی سیم از راه دور

پتنت سامسونگ که در کشور کره جنوبی به ثبت رسیده، توضیحاتی در مورد تمرکز انرژی در محوطه ای خاص را بیان می کند که امکان شارژ بی سیم از این طریق فراهم می شود. این سیستم به کاربر اجازه می دهد تا در حال پیمودن مسیری خاص، از خدمات شارژ دستگاه خود استفاده کند. این قابلیت از طریق ارسال سیگنال توسط صفحات بازتابنده میسر می شود.

شارژ بی سیم از راه دور

تکنولوژی یاد شده مسلما بسیار کاربردی خواهد بود و احتمالا ظرف 3 تا 5 سال آینده برای استفاده کاربران ارائه می شود. در حال حاضر مشخص نیست کدام یک از شرکت های سازنده گوشی های هوشمند، نام خود را به عنوان اولین تولید کننده اسمارت فون با قابلیت پشتیبانی از شارژ بی سیم از راه دور به ثبت می رساند. اما مطمئنا شرکتی که اولین گوشی را طراحی و تولید کند، سود زیادی را به جیب خواهد زد. چرا که بسیاری از کاربران این روزها به تکنولوژی شارژ وایرلس علاقمند شده اند و کمتر کسی را پیدا می کنیم که به دنبال شارژ دستگاه از طریق سیم و کابل باشد.

شارژ بی سیم از راه دور

ارسال نظر