سامسونگ دستیار صوتی S Voice را از ماه ژوئن غیرفعال خواهد کرد

رسانه کلیک - سامسونگ سال ۲۰۱۲ از دستیار صوتی S Voice در گلکسی S III رونمایی کرد. در آن زمان این موبایل با نمایشگر 4.8 اینچی، چیپست چهار هسته ای و رابط کاربری TouchWiz نگاه های زیادی را به خود جلب کرده بود.

سامسونگ دستیار صوتی S Voice را از ماه ژوئن غیرفعال خواهد کرد

اکنون دستیاران صوتی از فناوری هوش مصنوعی استفاده می‌کنند پس از آنکه S Voice نتوانست در رقابت با سایر به موفقیت دست نیافت، کره ای ها ناچار به خرید فناوری Viv برای استفاده از آن در بیکسبی شدند.

بیکسبی از نظر سرعت در اجرای دستورات، درک عمیق فرمان ها، پذیرش دستورات خاص، بهینه سازی خودکار با گذشت زمان و شخصی سازی به مراتب از S Voice قوی تر بود. داستان پر فراز و نشیب S Voice به پایان خود نزدیک شده و به نظر می‌رسد SamMobile تصمیم گرفته از یازدهم تیر ماه (اول جولای) این سرویس را از دسترس خارج کند.

این دستیار صوتی در محصولات گلکسی A3 ،A5 ،A7 ،A8 ،A9، نوت ۲ الی ۵، گلکسی S3 ،S4 ،S5 ،S6 و S6 Edge غیرفعال می‌شود. همچنین این مسئله شامل تبلت‌های گلکسی نوت پرو ۱۲.۲، تب ۴، تب ۴ نسخه ۸.۰ و ۱۰.۱، تب اس ۸.۴ و ۱۰.۵ نیز می‌شود.

از آنجا که بیکسبی به عنوان سرویس مستقلی ارائه نشده کاربران برخی از این مدل ها امکان دریافت گوگل اسیستنت را دارند که به مراتب از S Voice بهینه تر است. گوشی های جدید سامسونگ به بیکسبی مجهز شده اند بنابرین در صورتی که به تازگی موبایلی از خانواده گلکسی خریده اید نیازی به نگرانی نیست.

ارسال نظر