نسل جدید تلویزیون های QLED سامسونگ مجهز به دستیار صوتی بیکسبی معرفی شد

رسانه کلیک - شرکت سامسونگ یکی از پیشتازان در صنعت تلویزیون محسوب می شود. به تازگی نسل جدید تلویزیون های QLED سامسونگ معرفی شده که از دستیار صوتی بیکسبی بهره می برد.

نسل جدید تلویزیون های QLED سامسونگ مجهز به دستیار صوتی بیکسبی معرفی شد

در مراسمی در شهر نیویورک از نسل جدید تلویزیون های QLED سامسونگ به صورت رسمی رونمایی شد. این محصولات نسبت به نسل گذشته خود کیفیت بالاتری را در اختیار خریداران قرار می دهند و در زمینه کنترل هوشمند پیشرفت هایی را تجربه کرده اند ( تلویزیون ماژولار 146 اینچی سامسونگ با نام The Wall از راه رسید ).

در نسل جدید تلویزیون های QLED سامسونگ از دستیار صوتی این برند کره ای، بیکسبی استفاده شده است و می توان آن ها را با دیگر دستگاه های هوشمند این کمپانی متصل کرد.

تلویزیون های Q7 ،Q8 ،Q9 و Q6 محصولات QLED سامسونگ را برای سال 2018 تشکیل می دهند. بر اساس اعلام این برند کره ای تمامی این محصولات در نسخه های خمیده (Curved) و مسطح (Flat) روانه بازار می شوند.

در سری Q9 محصولات در اندازه های 75 و 65 اینچ وارد بازار می شوند. دستگاه های سری Q8 و سری Q7 را کاربران می توانند در اندازه 75، 65 و 55 اینچ خریداری کنند. محصولات سری Q6 در اندازه های 82، 75، 65، 55 و 49 اینچ عرضه می شوند.

سامسونگ اعلام کرده که تمامی این مدل ها از طراحی بی نظیری بهره می برند و کیفیت تصاویر آن ها پیشرفت فراوانی کرده است. نسل جدید تلویزیون های QLED سامسونگ به صورت تمام LED هستند.

نسخه Q9 این محصولات دارای قابلیت Q HDR EliteMax بوده که در مقایسه با دیگر مدل های QLED سامسونگ عملکرد بهتری را از خود نشان می دهد. تمامی نسخه های این چهار سری تلویزیون از +HDR10 پشتیبانی می کنند. سامسونگ در این محصولات از کابل بلندی استفاده کرده که در برخی نمونه ها طول آن ها به 15 متر می رسد.

در حالی که سامسونگ اعلام کرده این محصولات در طی چند هفته آینده در ایالات متحده آمریکا عرضه می شوند، هنوز قیمت آن ها از سوی کمپانی سازنده مشخص نشده است.

ارسال نظر