سامسونگ از هدفون گلکسی بادز پلاس رونمایی کرد

رسانه کلیک - سامسونگ امشب در مراسم خود علاوه بر گوشی های سری گلکسی اس 20 و گلکسی Z Flip، از هدفون گلکسی بادز پلاس نیز رونمایی کرد.

سامسونگ از هدفون گلکسی بادز پلاس رونمایی کرد

سامسونگ از نسل جدید هدفون های بی سیم خود رونمایی کرد. گلکسی بادز پلاس دارای اپلیکیشن مخصوصی بوده که برای سیستم عامل اندروید و iOS توسعه پیدا کرده است. برای این هدفون از اسپیکر دو جهته (ووفر و توییتر) درنظر گرفته شده و همانطور که می توان حدس زد، شرکت AKG آن را تنظیم کرده است.

سامسونگ این هدفون خود را به 3 میکروفن مجهز کرده، البته این دستگاه برخلاف رقیب خود از قابلیت حذف صداهای مزاحم بهره نمی برد. گلکسی بادز پلاس می تواند صدای محیط را نیز به کاربر منتقل کند تا از اطراف خود باخبر شود. این شرکت کره ای برای جدیدترین هدفون خود باتری بسیار بزرگتری در مقایسه با نسل قبلی درنظر گرفته است.

هدفون +Galaxy Buds از باتری 85 میلی آمپر ساعتی بهره می برد که ظرفیت بسیار بالاتری نسبت به باتری 58 میلی آمپر ساعتی نسل قبلی دارد. سامسونگ ظرفیت باتری قاب این هدفون را به مقدار کمی افزایش داده است. انتظار می رود این هدفون شارژدهی برابر با 11 ساعت داشته باشد، البته در صورت استفاده از قاب این میزان شارژدهی دو برابر می شود.

هدفون گلکسی بادز پلاس

برای شارژ قاب این هدفون می توان از پورت USB-C استفاده کرد و یا به صورت بی سیم، باتری را شارژ کرد. خریداران می توانند این محصول را در رنگ های مشکی، سفید، آبی و قرمز سفارش دهند. برای کاربران دو سری مختلف درنظر گرفته شده تا متناسب با اندازه گوش خود، از آن ها استفاده کنند.

گلکسی بادز پلاس از تاریخ 14 فوریه قابل سفارش است. این محصول در ایالات متحده آمریکا با قیمت 150 دلار و کشورهای اروپایی با قیمت 170 یورو به فروش می رسد. در حقیقت قیمت این هدفون در مقایسه با نسل گذشته خود افزایشی 20 دلاری / 20 یورویی را تجربه کرده است.

ارسال نظر