شارژر بی سیم Duo سامسونگ می تواند نوت 9 و گلکسی واچ را به صورت همزمان شارژ کند

رسانه کلیک - بر اساس آخرین شایعات، ظاهرا دو محصول آینده کره ای ها به وسیله شارژر بی سیم Duo سامسونگ به طور همزمان شارژ می شوند.

شارژر بی سیم Duo سامسونگ می تواند نوت 9 و گلکسی واچ را به صورت همزمان شارژ کند

همان طور که می دانید، گلکسی نوت 9 در تاریخ نهم آگوست طی یک رویداد رسمی به دنیای تکنولوژی معرفی می شود. شایعات زیادی پیرامون این محصول تا به حال مطرح شده که از جمله آنها می توان به ویژگی های قلم نوت 9 ، رنگ یاسی ، تصاویر واقعی و زمان عرضه آن اشاره کرد.

اما تا به این لحظه، حرف و حدیث های زیادی پیرامون گلکسی واچ سامسونگ به میان نیامده و مسئولان کره ای نیز هیچ گونه اشاره ای به آن نکرده اند ( سامسونگ گلکسی واچ در دو اندازه مختلف عرضه می شود ).

طبق آخرین شایعاتی که توسط منابع خبری مطرح شده، دو محصول مذکور به صورت همزمان توسط شارژر بی سیم Duo سامسونگ که در کنار آنها معرفی می شود، شارژ می شوند.

شارژر بی سیم Duo سامسونگ

چنان که اشاره شد، بر خلاف شارژرهای بی سیم که قبلا معرفی شده بود، شارژر بی سیم Duo سامسونگ قابلیت شارژ گلکسی نوت 9 و گلکسی واچ را خواهد داشت، البته می توانید دو محصول پشتیبانی کننده دیگر را نیز استفاده کنید و لزومی مبنی بر استفاده از دو محصول یاد شده وجود ندارد.

به نظر می رسد که شارژر بی سیم Duo سامسونگ با قیمت 55 یورو در انگلستان به فروش برسد، اما متأسفانه هیچ اطلاعاتی در مورد عرضه آن در کشورهای دیگر در دسترس نیست.

ارسال نظر