شرکت سنهایزر از هدفون 2400 دلاری خود با نام سنهایزر HD 820 رونمایی کرد

رسانه کلیک - شرکت سنهایزر که دفتر مرکزی آن در کشور آلمان واقع شده است، یکی از کمپانی های فعال در زمینه تجهیزات صوتی محسوب می شود. این شرکت در نمایشگاه CES از جدیدترین هدفون های خود رونمایی کرد.

شرکت سنهایزر از هدفون 2400 دلاری خود با نام سنهایزر HD 820 رونمایی کرد

از هدفون های سری HD 800 شرکت سنهایزر (Sennheiser) می توان به عنوان یکی از بهترین محصولات برای عاشقان صدا یاد کرد. این شرکت در نمایشگاه CES 2018 جدیدترین هدفون های تولیدی خود را در معرض دید عموم قرار داد. سنهایزر HD 820 را باید بهترین هدفون معرفی شده توسط این شرکت دانست.

سنهایزر HD 820

سنهایزر HD 820

در حالت کلی وقتی به هدفون های مورد علاقه عاشقان موسیقی فکر می کنید، هدفون های پشت باز به عنوان محصولی مناسب در ذهنتان تداعی می شود. سنهایزر HD 800 با طراحی پشت باز خود، حجم صدای بیشتری را تولید می کند. مشکل اصلی این طراحی، پخش صدا در محیط است که باعث می شود اطرافیان نیز به آهنگ شما گوش دهند.

شرکت سنهایزر تصمیم گرفته برای حل این مشکل در جدیدترین محصول خود، طراحی متفاوتی را مدنظر قرار دهد. این شرکت در هدفون HD 820 از قاب شفافی استفاده کرده که رزونانس (تشدید) و پخش صدا در محیط را کاهش می دهد. Axel Grell، مدیر نمونه محصولات تولیدی سنهایزر در رابطه با این محصول می گوید:

معمولا هدفون های پشت باز بهترین صدا را در اختیار عاشقان موسیقی قرار می دهند که البته برای صاحبان این محصولات نیز محدودیتی را به همراه دارند. ما با معرفی HD 820 این موضوع را تغییر خواهیم داد. این هدفون صدای فوق العاده ای را به گوش کاربر می رساند و همچنین صدای محیط را ایزوله می کند. سنهایزر HD 820 شفاف ترین هدفون پشت بسته در دنیا محسوب می شود.

طراحی این محصول در باقی بخش ها تفاوتی با دیگر هدفون های گران قیمت بازار ندارد. در طراحی سنهایزر HD 820 از فلز و چرم استفاده شده و برای رابط آن نیز از طلا بهره گرفته شده است. فروش این هدفون از اوایل تابستان و با قیمت 2400 دلار آغاز می شود.

سنهایزر HDV 820

شرکت سنهایزر

سنهایزر HDV 820 یک آمپلی فایر و DAC است که همراه با HD 820، کیفیت صوتی بی نظیری را در اختیار کاربر قرار می دهد. در بخش DAC این محصول شاهد استفاده از تراشه ESS Sabre32 هستیم که قادر به پشتیبانی از صدای 32 بیت و 384 کیلوهرتز برای PCM و 12.3 مگاهرتز برای DSD است.

این محصول هم اکنون از طریق وب سایت سنهایزر قابل خریداری است. قیمت در نظر گرفته شده برای آن تقاوتی با سنهایزر HD 820 ندارد و برای تصاحب آن باید 2400 دلار در حساب بانکی خود پول داشته باشید.

سنهایزر CX 6.00BT

شرکت سنهایزر

مسلما اگر عاشق موسیقی باشید، نیاز به هدفونی قابل حمل در زمان حرکت خود خواهید داشت. شرکت سنهایزر برای این افراد هدفون بلوتوثی CX 6.00 BT را معرفی کرده است. این محصول تنها 14 گرم وزن داشته و از 4 اندازه مختلف برای سری هدفون بهره می برد.

این هدفون بلوتوثی به سیستم مخصوص سنهایزر مجهز شده که جزئیات و عمق صدا را افزایش می دهد. بلوتوث نسخه 4.2 و کوالکام aptX برای این محصول در نظر گرفته شده تا صدای با کیفیتی را در اختیار خریدار قرار دهد. این هدفون می تواند به طور هم زمان به دو دستگاه متصل شود.

در مدت زمان 1.5 ساعت این هدفون شارژ می شود و می توان توسط آن تا 6 ساعت از موسیقی لذت برد. اگر کاربر عجله داشته باشد می تواند با 10 شارژ، به مدت 2 ساعت به موسیقی گوش دهد. بر روی بدنه این هدفون سه دکمه تعبیه شده است.

هدفون CX 6.00BT از اواخر این ماه و با قیمت 100 دلار در اختیار کاربران قرار می گیرد.

ارسال نظر