کتابخوان 10 اینچی سونی معرفی شد

رسانه کلیک - کتابخوان 10 اینچی سونی به تازگی معرفی شد. این دستگاه نسخه کوچک تر کتابخوان دیجیتالی DPT-RP1 است که حاوی قلم نیز بود.

کتابخوان 10 اینچی سونی معرفی شد

شرکت سونی پیش تر یک کتابخوان دیجیتالی مبتنی بر جوهر الکترونیکی را معرفی کرده بود که با نام DPT-RP1 شناخته می شد و ابعادی به اندازه یک کاغذ A4 داشت. با قلم این دستگاه می توانستید اسناد مختلف خود را ویرایش کرده یا در فایل های PDF متون مورد نیاز خود را اضافه کنید. حالا شاهد کتابخوان 10 اینچی سونی هستیم که کاربردی به همان شکل را داراست، اما ابعاد آن به اندازه یک کاغذ A5 درآمده است.

کتابخوان 10 اینچی سونی به نمایشگری با رزولوشن 1872 × 1404 و تراکم پیکسلی 224 مجهز بوده که توانایی نمایش 16 سطح مختلف از رنگ خاکستری را نیز داراست. این تبلت که با نام DPT-CP1 شناخته می شود، به 16 گیگابایت حافظه داخلی مجهز است که از طریق برخی اپلیکیشن ها می توان آن را با دستگاه های مبتنی بر سیستم عامل آی او اس، اندروید، ویندوز و مک به اشتراک گذاشت.

کتابخوان 10 اینچی سونی حدود 5.9 میلیمتر ضخامت داشته و وزنی معادل 223 گرم را داراست و سونی ادعا کرده که با یک بار شارژ، حدود یک ماه دوام می آورد!

مانند مدل پیشین (DPT-RP1) این تبلت 10 اینچی در کشور ژاپن باقی خواهد ماند و به نظر می رسد که سونی هیچ هدفی برای عرضه جهانی آن در نظر نگرفته است. مسئولان سونی در ادامه اظهارات خود به این موضوع اشاره کرده اند که قیمت این دستگاه پایین تر از 70 هزار یِن (معادل 650 دلار) خواهد بود که با یک حساب سرانگشتی می توان به این نتیجه رسید که ارزش کتابخوان 10 اینچی سونی حدودا 100 دلار کمتر از نمونه 13 اینچی در نظر گرفته شده است. تاریخ عرضه این گجت نیز اوایل ماه ژوئن اعلام شده است.

ارسال نظر