هدفون سونی XB900N معرفی شد؛ رقابت با شرکت Beats

رسانه کلیک - هدفون سونی XB900N از راه رسید. این هدفون که رقیبی برای محصولات شرکت بیتس محسوب می شود، از امکانات مناسبی بهره می برد.

هدفون سونی XB900N معرفی شد؛ رقابت با شرکت Beats

خط تولید هدفون های اکسترا باس سونی رقیبی جدی برای هدفون های بیتس به شمار می رود. با توجه به نام آن ها، این هدفون ها باس های عمیق تر و کیفیت صدای فوق العاده ای دارند. شرکت سونی به تازگی اظهار داشته که قصد تولید هدفونی بی سیم به نام هدفون XB900N را دارد که می تواند با محصولات مشابه شرکت بیتس رقابت جدی داشته باشد.

هدفون XB900N سونی بی شباهت به هدفون های موفق WH-1000MX3 این شرکت ژاپنی نیست. این هدفون حتی دارای تکنولوژی مشابه نویز کنسلینگ و پشتیبانی بلوتوث برای به اشتراک گذاری دستگاه های مختلف است.

سونی ادعا کرده که این هدفون جدید از سری هدفون های اکسترا باس، گزینه های تنظیم مخصوص به خود در فرکانس های پایین را دارد و از دستیارهای صوتی از جمله سیری، الکسا و گوگل اسیستنت نیز پشتیبانی می کند. این هدفون دارای دکمه مخصوصی است که با استفاده از آن، می توان دستیارهای صوتی ذکر شده را پس از جفت شدن با گوشی هوشمند، فعال کرد.

هدفون سونی XB900N به عنوان یک محصول مقرون به‌صرفه تر در میان هدفون های نویز کنسلینگ معرفی شده است. برای مثال، قیمت هدفون Bose QuietComfort 35 II که یکی از پرفروش ترین هدفون های بی سیم بازار است و همچنین هدفون بیتس استودیو 3، 350 دلار است.

سونی قصد دارد برای رقابت با این محصولات و فروش بالاتر، هدفون جدید خود را با قیمت کمتری در مقایسه با آن ها روانه بازار کند. در همین راستا شاهد قیمت 250 دلاری این هدفون هستیم که با توجه به امکانات، مناسب به نظر می رسد. انتظار می رود هدفون سونی XB900N به فروش بالایی در بازار های جهانی دست پیدا کند.

ارسال نظر