هدفون بی سیم سونی WF-1000XM3 از راه رسید

رسانه کلیک - هدفون بی سیم سونی WF-1000XM3 معرفی شد. این هدفون دارای قابلیت نویز کنسلینگ بوده و با قیمت 230 دلار به فروش می رسد.

هدفون بی سیم سونی WF-1000XM3 از راه رسید

سونی یکی از محدود شرکت های فعال در صنعت فناوری بوده که هدفون های باکیفیت زیادی تولید می کند. اکثر هدفون های گران قیمت این شرکت ژاپنی قادر به حذف صداهای مزاحم هستند. به تازگی هدفون بی سیم سونی WF-1000XM3 به سبد محصولات آن اضافه شده است. این محصول که نسخه جدید هدفون بی سیم WF-1000X محسوب می شود، شارژدهی بالاتری دارد و همچنین قابلیت نویز کنسلینگ آن بهبود یافته است.

این هدفون طراحی جذابی دارد و همچنین از ژست های حرکتی پشتیبانی می کند. سونی اعلام کرده اپلیکیشن مخصوص این هدفون، قابلیت های متنوعی را در اختیار کاربران قرار می دهد. ویژگی اصلی که در این اپلیکیشن حضور دارد، با نام Adaptive Sound Control شناخته می شود. این قابلیت می تواند با توجه به فعالیتی که کاربر انجام می دهد، اجازه ورود صداهای محیط را به گوش وی بدهد. برای مثال اگر در حال عبور از خیابان باشید، امکان شنیدن صدای بوق خودروها برای شما فراهم می شود.

سونی WF-1000XM3

سونی درون این هدفون، پردازنده QN1e HD NC را قرار داده است. این تراشه در گذشته در هدفون بی سیم WH-1000XM3 نیز قرار گرفته بود. این ایرباد جدید از بلوتوث 5.0 پشتیبانی کرده و برد آن برابر با 10 متر است. هر ایرباد وزنی برابر با 9 گرم داشته و وزن قاب آن به 77 گرم می رسد.

قاب این هدفون دارای یک باتری بوده که توسط آن می توان ایربادها را شارژ کرد. بر اساس اعلام سونی ، مدت زمان شارژ این هدفون توسط قاب برابر با 1.5 ساعته بوده و میزان شارژدهی آن برابر با 6 ساعت با روشن بودن قابلیت نویز کنسلینگ و 8 ساعت با خاموش بودن این قابلیت است. هدفون بی سیم سونی WF-1000XM3 در رنگ های مشکی و نقره ای و با قیمت 230 دلار به فروش می رسد.

ارسال نظر