احتمال رونمایی از تبلت اکسپریا XZ2 در تابستان امسال

رسانه کلیک - سونی فعالیت چندانی در بازار تبلت ها ندارد با این وجود گزارشات جدید به رونمایی از تبلت اکسپریا XZ2 در دو نسخه 8 و 10 اینچی در تابستان امسال اشاره می کنند.

احتمال رونمایی از تبلت اکسپریا XZ2 در تابستان امسال

سونی در سال 2015 از آخرین تبلت خود رونمایی کرد. بعد از معرفی تبلت اکسپریا Z4، این شرکت ژاپنی تصمیم گرفت که در بازار گوشی های هوشمند فعالیت خود را ادامه دهد و دیگر از تبلت جدیدی رونمایی نکند. با این وجود به نظر می رسد که این رویه در سال 2018 تغییر کند.

بر اساس گزارشی که به تازگی منتشر شده است این غول تکنولوژی در تابستان امسال از دو تبلت جدید رونمایی خواهد کرد. تبلت اکسپریا XZ2 در دو نسخه برای فروش عرضه می شود. این اطلاعات توسط بررسی کدهای مربوط به اپلیکیشن دوربین سونی بدست آمده است.

بر اساس کدهای اپلیکیشن دوربین سونی، این شرکت امسال حداقل از دو تبلت جدید رونمایی خواهد کرد. تبلت اکسپریا XZ2 با نمایشگر 8 و 10 اینچی در اختیار کاربران قرار می گیرد. انتظار می رود در تابستان امسال در کنار گوشی هوشمند اکسپریا XZ2 پرو از این تبلت ها نیز رونمایی شود. بنابر گزارشات اکسپریا XZ2 پرو پیشرفته ترین محصول این شرکت در زمان معرفی خواهد بود.

در حال حاضر هیچ گونه اطلاعاتی در رابطه با مشخصات فنی تبلت اکسپریا XZ2 منتشر نشده است. با توجه به این موضوع که آخرین تبلت سونی، تبلت اکسپریا Z4 از مشخصات فنی قدرتمندی بهره می برد، انتظار می رود که محصولات جدید این شرکت نیز در رده محصولات پرچمدار قرار بگیرند.

در صورت عرضه تبلت های جدید سونی این محصولات باید با تبلت سامسونگ گلکسی تب S3 و آیپد پرو اپل به رقابت بپردازند، بنابراین باید به جدیدترین قطعات موجود در بازار مجهز شوند.

انتظار می رود حداقل یکی از این دستگاه ها به پردازنده سری 800 اسنپدراگون و همچنین قابلیت پشتیبانی از سیم کارت و شبکه ارتباطی LTE مجهز شود. هم اکنون در بازار سهم گوشی های با نمایشگر بزرگ در حال افزایش است که این موضوع باعث کاهش فروش تبلت ها شده است.

ارسال نظر