برچسب Health Tag وضعیت سلامت بدن را بدون نیاز به باتری بررسی می‌کند

رسانه کلیک - شرکت Spire برچسب Health Tag را طوری طراحی کرده که بدون نیاز به شارژ و باتری و تنها با اتصال آن به لباس، وضعیت سلامت افراد را ردیابی می‌کند.

برچسب Health Tag وضعیت سلامت بدن را بدون نیاز به باتری بررسی می‌کند

یکی از بزرگ‌ترین مشکلات ساعت‌های هوشمند و یا گجت های سلامت، شارژ آنها است که به سرعت و ظرف چند روز تمام می‌شود. حال شرکت Spire با استفاده از برچسب Health Tag این مشکل را برطرف کرده است.

شرکت Spire اقدام به ساخت برچسب‌هایی کرده است که با نام Health Tag شناخته می‌شود. عمر هر کدام از این برچسب‌ها حدود یک سال و نیم است و به راحتی به لباس افراد وصل می‌شوند. این برچسب‌ها ضد آب بوده و می‌توان آنها را در ماشین لباسشویی نیز انداخت.

افراد علاقه‌مند به ساعت‌های کلاسیک علاقه یا حتی کسانی که اصلاً علاقه ای به استفاده از ساعت ندارند، می‌توانند از برچسب Health Tag استفاده کنند. با استفاده از این برچسب، کاربران می‌توانند ضربان قلب، میزان کالری مصرف شده، کیفیت خواب و مواردی از این دست را بررسی کنند.

برچسب Health Tag به سادگی به لباس افراد وصل شده و و نسبت به آب و عرق مقاوم است. این برچسب در ماشین لباس‌شویی و نیر باشگاه‌های ورزشی از کار نمی‌افتد. البته همچنان معلوم نیست که در صورت خیس شدن برچسب، عمر آن کوتاه شود یا خیر. با این وجود، شرکت Spire این موضوع را کاملاً رد کرده است.

برچسب Health Tag همانند سایر گجت های ردیابی سلامت، تمامی فعالیت‌های بدن را ردیابی می‌کند. این برچسب در صورت ثبت کیفیت پایین خواب، دستورالعمل‌هایی جهت بهبود آن نیز پیشنهاد می‌دهد.

لازم به ذکر است؛ هر کدام از این برچسب‌ها ۴۹ دلار قیمت دارد. البته Health Tag در بسته‌های ۸ تایی و ۱۵ تایی نیز عرضه می‌شود که قیمت بسته ۸ تایی آن ۲۰۰ دلار و قیمت بسته ۱۵ تایی آن نیز ۳۰۰ دلار است.

منبع: ubergizmo

ارسال نظر