رونمایی از اسپاتیفای مخصوص اپل واچ در کنفرانس WWDC 2018

رسانه کلیک - یک منبع آگاه اعلام کرده که به زودی اسپاتیفای مخصوص ساعت های هوشمند اپل یا همان اپل واچ در کنفرانس WWDC 2018 ظاهر می شود.

رونمایی از اسپاتیفای مخصوص اپل واچ در کنفرانس WWDC 2018

اپلیکیشن اسپاتیفای که به صورت مخصوص برای اپل واچ طراحی شده، طبق برنامه ریزی ها قرار است تا در کنفرانس WWDC 2018 که خرداد ماه برگزار می شود، به دنیای تکنولوژی معرفی و کاربران ساعت هوشمند اپل قادر خواهند بود تا از این سرویس استریم موزیک آنلاین به راحتی استفاده کنند.

این اطلاعات توسط شخصی که در توسعه اپلیکیشن یاد شده مشارکت داشته و نام وی مشخص نشده، در اختیار رسانه ها قرار گرفته است.

طبق گزارش فرد اشاره شده، اپلیکیشن اسپاتیفای به عنوان نمونه ای که توسط فریمورک StreamKit طراحی شده، در خلال کنفرانس توسعه دهندگان اپل معرفی و دمویی از آن به حضار نمایش داده می شود. به این ترتیب افرادی که از مدل Cellular اپل واچ استفاده می کنند، قادر خواهند بود تا بدون اتصال ساعت هوشمند به آیفون، از امکانات آن بهره ببرند.

این ویژگی قرار است همراه نسخه پنجم سیستم عامل واچ او اس (watchOS 5.0) در اختیار کاربران ساعت هوشمند اپل قرار گیرد. کنفرانس WWDC 2018 چهاردهم خرداد ماه برگزار می شود. مطمئنا تا آن زمان، اطلاعات بیشتری در مورد سیستم عامل های جدید اپل توسط رسانه ها در اختیار علاقمندان قرار می گیرد.

هر سال در کنفرانس WWDC یا همایش توسعه دهندگان اپل، نسخه جدیدی از سیستم های عامل به همراه قابلیت های مختلف آنها معرفی می شوند. در رویداد امسال باید منتظر رونمایی از سیستم عامل های زیر باشیم:

  • iOS 12
  • macOS 10.14
  • watchOS 5
  • tvOS 12

تا به این لحظه متأسفانه اطلاعات خاصی پیرامون اکوسیستم اپل منتشر نشده و سایت های مختلف خبری تنها به این موضوع اشاره کرده اند که در آی او اس 12 نباید منتظر قابلیت های جدید آنچنان زیادی باشیم. چرا که طراحان و توسعه دهندگان این سیستم عامل، بیشتر تمرکز خود را روی بهبود سرعت و برطرف نمودن ایرادات آن صرف کرده اند.

ارسال نظر