اسپیکر اسپاتیفای اواخر ماه جاری از راه می رسد

رسانه کلیک - طبق اخبار جدیدی که از گوشه و کنار دنیای تکنولوژی به گوش می رسد، ظاهرا در آینده ای نزدیک باید منتظر معرفی اسپیکر اسپاتیفای باشیم.

اسپیکر اسپاتیفای اواخر ماه جاری از راه می رسد

حدود دو ماه پیش بر اساس مشاغلی که توسط غول دنیای استریم آنلاین موزیک درخواست شده بود، رسانه ها خبر از فرآیند تولید اسپیکر هوشمند اسپاتیفای دادند ( اسپاتیفای هم اسپیکر هوشمند می سازد ). چندی بعد نیز ویدیویی در زمینه تلاش مسئولان این شرکت برای آزمایش یک قابلیت صوتی منتشر شد. به عبارت دیگر، به جای استفاده از آمازون الکسا یا گوگل اسیستنت، به زودی شاهد معرفی اسپیکر اسپاتیفای خواهیم بود.

این اسپیکر هوشمند می تواند با محصولاتی مانند آمازون اکو ، گوگل هوم و هوم پاد اپل رقابت داغ و هیجان انگیزی داشته باشد.

اسپاتیفای به تازگی دعوتنامه ای را برای یک رویداد در تاریخ 24 آوریل (4 اردیبهشت) منتشر کرده که در شهر نیویورک برگزار می شود. طی این رویداد نه تنها منتظر رونمایی از اسپیکر هوشمند اسپاتیفای هستیم، بلکه ظاهرا باید انتظار معرفی یک اسپیکر داخلی مخصوص اتومبیل های سواری را نیز داشته باشیم. هدف هر دو محصول یاد شده، بالا بردن درآمد این شرکت است. اسپیکر اسپاتیفای مطمئنا به قابلیت استریم آنلاین موزیک مجهز بوده و به این ترتیب، کاربران را تشویق به خرید اکانت ماهانه 9.99 دلاری می کند.

اسپیکر داخلی ماشین احتمالا دارای قیمت ماهانه 12.99 دلار خواهد بود و به همراه تجهیزات و سرویس های استریم آنلاین عرضه می شود. اگرچه به نظر می رسد که در هنگام خرید، باید خدمات آن را به صورت یک ساله خریداری کنید.

اسپاتیفای اخیرا به یک شرکت عمومی تبدیل شده و این بدان معناست که برای جذب سرمایه، باید رشد نموداری خوبی در زمینه اقتصاد و دارایی داشته باشد. اضافه کردن دستگاه های جدید برای جلب مشتری و سپس فروش اکانت های ماهانه یا سالانه به عنوان اولین نقشه آنها برای بالا بردن رشد اقتصادی به حساب می آید. اسپاتیفای از 9 سال پیش در حال فعالیت بوده و در این مدت همواره سود قابل ملاحظه ای کسب کرده است.

نظر شما در مورد اسپیکر اسپاتیفای چیست؟ آیا در صورت ورود به بازار کشور، حاضر به خرید این محصول و استفاده از خدمات آنلاین استریم موزیک آن هستید؟

ارسال نظر