سرفیس پرو 6 مایکروسافت معرفی شد؛ استفاده از پردازنده های نسل هشتم اینتل

رسانه کلیک - شرکت مایکروسافت در مراسمی از سرفیس پرو 6 به صورت رسمی رونمایی کرد. طراحی این محصول تفاوت چندانی با نسل گذشته خود ندارد.

سرفیس پرو 6 مایکروسافت معرفی شد؛ استفاده از پردازنده های نسل هشتم اینتل

مایکروسافت نسل جدید تبلت های خود، سرفیس پرو 6 را در معرض دید عموم قرار داد. این محصول از پردازنده های نسل هشتم اینتل بهره می برد. مایکروسافت تصمیم گرفته این محصول را در رنگ مشکی نیز معرفی کند. نسل اول سرفیس پرو و سرفیس RT در سال های 2012 و 2013 با رنگ مشکی به بازار عرضه شده بودند.

سرفیس پرو 6 مایکروسافت از تاریخ 16 اکتبر با قیمت پایه 899 دلار در اختیار خریداران قرار می گیرد. این تبلت در نسخه مشکی خود ظاهر جذابی دارد. خریداران این نمونه می توانند رنگ های مختلفی را برای کیبورد آن سفارش دهند.

بر اساس اعلام مایکروسافت، سیستم خنک کننده تبلت سرفیس پرو 6 در مقایسه با نسل گذشته خود بهبود یافته است. این تبلت قادر به پشتیبانی از پردازنده های 4 هسته ای بوده که تا 67 درصد از نسل گذشته خود قدرتمندتر است.

استفاده از پردازنده های نسل هشتم اینتل علاوه بر افزایش قدرت این تبلت، شارژدهی آن را نیز افزایش داده است. مایکروسافت اعلام کرده این تبلت تا 13.5 ساعت شارژدهی دارد. در حالی که طراحی بخش داخلی این تبلت تغییراتی را تجربه کرده، طراحی ظاهری آن تفاوت چندانی با نسل گذشته خود ندارد.

وزن سرفیس پرو 6 برابر با 771 گرم است و از صفحه نمایش 12.3 اینچی با رزولوشن 1824 × 2736 پیکسل بهره می برد. در جلوی این دستگاه یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی قرار گرفته که قادر به ضبط ویدیو با کیفیت فول اچ دی است. در بخش پشتی این محصول شاهد قرارگیری دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی هستیم.

سرفیس پرو 6 در نسخه های مختلف به فروش می رسد. این تبلت از 128، 256 و 512 گیگابایت حافظه SSD بهره می برد که البته کاربران قادر به سفارش آن با 1 ترابایت حافظه SSD نیز خواهند بود. مایکروسافت برای جدیدترین تبلت خود 8 و 16 گیگابایت رم در نظر گرفته است.

ارسال نظر