مشخصات فنی تبلت سرفیس پرو 7 برملا شد

رسانه کلیک – مشخصات فنی تبلت سرفیس پرو 7 به اینترنت راه پیدا کرد. این وسیله در تاریخ 2 اکتبر به همگان معرفی می شود.

مشخصات فنی تبلت سرفیس پرو 7 برملا شد

شرکت مایکروسافت احتمالا در رویداد 2 اکتبر از تبلت سرفیس پرو 7 رونمایی می کند. این شرکت در دوم اکتبر سال گذشته نیز نسخه فعلی تبلت های خود را به دنیا معرفی کرد. حال یک وب سایت آلمانی به نام Windowsarea مشخصات فنی این دستگاه را برملا کرده است.

تغییرات اعمال شده در مدل های جدید سرفیس، عمدتا مربوط به مشخصات داخلی بوده و شکل ظاهری آن ها تقریبا دست نخورده باقی مانده است. هرچند که چارچوب نمایشگر اندکی نازکتر به نظر می رسد. کلیه مدل های سرفیس پرو 7 اکنون قابلیت پشتیبانی از شبکه ارتباطی LTE را دارند و این خبر مهمی برای طرفداران مایکروسافت به شمار می آید. ظاهرا برخی تبلت ها از پردازنده های نسل دهم Core اینتل بهره می برند و برخی دیگر به پردازنده های 7 نانومتری اسنپدراگون 8cx کوالکام با معماری ARM مجهز شده اند. مدل های دوم دارای مودم اسنپدراگون X24 هستند و لذا سرعت دانلود آن ها به مرز 2 گیگابایت بر ثانیه نیز می رسد.

سرفیس پرو 7

طبق اطلاعات به دست آمده، پورت USB-C در تبلت های سرفیس پرو 7 جای DisplayPort را گرفته اما جایگاه پورت سرفیس کانکت همچنان حفظ شده است؛ بنابراین این محصول دیگر از تاندربولت 3 استاندارد پشتیبانی نمی کند. کیبورد اختصاصی مایکروسافت یعنی همان تایپ کاور نیز اکنون دارای رنگ های متنوع و جدیدتری است. پتنتی که در نوامبر گذشته از این کیبورد منتشر شد، نشان می دهد که ضخامت این بخش اندکی کمتر شده و حدودا 20 درصد از وزن پنل کیبورد کاهش یافته است. علاوه بر این ترک پد کیبورد نیز می تواند مستقیما با مدار اصلی ادغام شود.

اندازه نمایشگر سرفیس پرو 7 درست برابر با مدل های قبلی و برابر 12.3 اینچ است. این وسیله از یک باتری 45 وات ساعتی بهره می برد و تا 9 ساعت احتیاجی به شارژ مجدد ندارد.

ارسال نظر