رندرهای سرفیس پرو 7 لو رفت!

رسانه کلیک - رندرهای سرفیس پرو 7 به اینترنت راه پیدا کرد. این تبلت ویندوزی که دارای دو نسخه با پردازنده اینتل و ARM است، فردا به صورت رسمی معرفی می شود.

رندرهای سرفیس پرو 7 لو رفت!

بسیاری از علاقه مندان به دنیای فناوری منتظر مراسم فردا و رونمایی از محصولات جدید مایکروسافت هستند. در این مراسم با تبلت ها و لپ تاپ های جدید این غول دنیای تکنولوژی ملاقات می کنیم. به تازگی ایوان بلس، چندین رندر از محصولات موجود در مراسم فردا منتشر کرده است. رندرهای سرفیس پرو 7 این تبلت را در نسخه های مجهز به پردازنده اینتل و ARM به نمایش می گذارد.

مایکروسافت سرفیس

بر اساس این رندرها، سرفیس پرو 7 دارای پورت USB-C به‌جای مینی دیسپلی پورت بوده و همچنین قدرت آن را نسل دهم پردازنده های اینتل تامین می کند. بر اساس اعلام ایوان بلس، سرفیس مجهز به پردازنده ARM در مقایسه با برادر خود ضخامت بسیار کمتری داشته و همچنین از حاشیه های کمی در اطراف صفحه نمایش خود بهره می برد. این تبلت برای رقابت با اپل آیپد پرو وارد بازار می شود.

سرفیس لپ تاپ 3

در کنار این دو تبلت، شاهد رونمایی از نسل سوم سرفیس لپ تاپ نیز خواهیم بود. این دستگاه به بدنه فلزی مجهز شده و همچنین دارای پورت های USB Type-C است. این لپ تاپ که قدرت آن را پردازنده های تولیدی شرکت AMD تامین می کند، در نسخه های 13 و 15 اینچی وارد بازار می شود. مراسم مایکروسافت فردا برگزار می شود.

ارسال نظر