هدست هولولنز 2 مایکروسافت با قیمت 3500 دلار وارد بازار شد

رسانه کلیک - شرکت مایکروسافت به تازگی هدست هولولنز 2 را با قیمت 3500 دلار روانه بازار کرده است. این دستگاه به طور خاص برای مشتریان شاغل ساخته شده است.

هدست هولولنز 2 مایکروسافت با قیمت 3500 دلار وارد بازار شد

هدست واقعیت ترکیبی هولولنز 2 شرکت مایکروسافت که در اوایل سال جاری معرفی شد، از امروز به بازار راه پیدا کرده است. هدست هولولنز 2 با قیمت 3500 دلار، در 6 کشور مختلف شامل آمریکا، فرانسه، آلمان، ایرلند، نیوزلند، استرالیا و انگلستان به صورت پیش فروش در دسترس مشتریان قرار گرفته است. این دستگاه جدید، در واقع نسخه بهبودیافته هدست عرضه شده در سال 2016 به شمار می آید، با این تفاوت که میدان دید وسیع تر و کنترل های حالت پیچیده تری دارد.

از جمله ویژگی های ارتقا یافته هدست هولولنز 2، می توان به ارگونومی بهتر، ساده تر شدن یافتن زاویه دید، کاهش وزن و قابلیت حمل آسان تر و مهم تر از همه، افزایش میدان دید از 34 درجه به 52 درجه اشاره کرد.

طبق گفته های مایکروسافت، هدست جدید دارای قابلیت ردیابی حالت تمام عیار است. کاربر با استفاده از این دستگاه می تواند اشیا را کشیده یا بردارد و یا منوهای مختلف را از یک دکمه هولوگرافی ظاهر شده روی مچ، انتخاب کند. اضافه شدن این حالت های جدید، اهمیت بسیاری برای کمپانی های مختلف دارد، چون آن ها را قادر به استفاده از گزینه های بیشتر در اپلیکیشن های خود می کند.

قیمت هدست هولولنز 2 مایکروسافت

با اینکه نمونه آزمایشی هولولنز اولیه، برای بازی و برنامه های هنری طراحی شده بود، اما هدست هولولنز 2 به طور خاص برای مشتریان شاغل ساخته شده است، خصوصا افرادی که در بخش های تولیدی یا تعمیراتی مشغول به کار هستند. خریداران این دستگاه با پرداخت یک هزینه ماهانه اضافی، می توانند از نرم افزار دستیار از راه دور مایکروسافت استفاده کنند. هدف این نرم افزار، خطایابی فوری و بدون نیاز به دست است. ظاهرا یک نسخه سفارشی نظامی از این هولولنز ساخته شده که بخشی از سیستم تقویت بصری ترکیبی جنجال برانگیز ایالات متحده آمریکا به شمار می آید.

با اینکه هدست های هولولنز اصلی هنوز هم پشتیبانی می شوند، اما توسعه دهندگان ممکن است به ساخت اپلیکیشن هایی روی آورند که به کنترل های حالت هولولنز 2 نیاز داشته باشند. متقاضیان فعلی دستگاه جدید مایکروسافت، ترکیبی از خریداران جدید و افرادی هستند که می خواهند هدست هولولنز 2 را جایگزین نسل اول کنند.

ارسال نظر