معرفی مدل های جدید هواوی واچ GT در آینده نزدیک

رسانه کلیک - اطلاعات جدید به معرفی دو مدل دیگر از ساعت هوشمند هواوی واچ GT در آینده خبر می دهند. این محصولات با نام های جدید از راه می رسند.

معرفی مدل های جدید هواوی واچ GT در آینده نزدیک

گزارش جدیدی از سوی WinFuture در اختیار رسانه ها قرار گرفته که بر اساس آن، در آینده شاهد رونمایی از دو مدل جدید از ساعت هوشمند هواوی واچ GT خواهیم بود.

هواوی برای اولین بار از این اسمارت واچ همراه با گوشی های سری هواوی میت 20 در سال گذشته میلادی رونمایی کرد. این ساعت هوشمند از سیستم عامل اختصاصی این شرکت، Light OS بهره می برد.

بر اساس گزارش جدید، این محصولات با نام هواوی Watch GT Active و Watch GT Elegant معرفی می شوند. در ادامه تصویری را مشاهده می کنید که مدل Elegant این ساعت هوشمند را در رنگ های سبز تیره و نارنجی به نمایش می گذارد.

طراحی این ساعت در مقایسه با نمونه اصلی تفاوت دارد. اولین تفاوت مربوط به نحوه طراحی دکمه های فیزیکی است. تفاوت دیگر مربوط به رنگ این ساعت هوشمند است.

این گزارش به استفاده ار صفحه نمایش 1.39 اینچی با فناوری OLED در این ساعت هوشمند اشاره می کند. نسخه اکتیو این محصول در رنگ های سفید و مشکی روانه بازار می شود.

در حال حاضر هواوی واچ GT در نسخه اسپرت و کلاسیک به ترتیب با قیمت 199 و 229 یورو به فروش می رسد. گزارش جدید به قیمت 249 یورویی نسخه اکتیو و قیمت 229 یورویی نمونه Elegant اشاره می کند.

هواوی واچ GT دارای صفحه نمایش 1.39 اینچی با تراکم پیکسلی 326 پیکسل در هر اینچ است. این ساعت هوشمند از 128 مگابایت حافظه داخلی و 16 مگابایت رم بهره می برد. از سایر مشخصات این محصول می توان به بلوتوث نسخه 4.2 و باتری 420 میلی آمپر ساعتی اشاره کرد.

انتظار می رود مدل های جدید این اسمارت واچ در تاریخ 26 مارس همراه با گوشی های سری P30 در معرض دید عموم قرار بگیرند.

ارسال نظر