تبلت های جدید سامسونگ در راهند

رسانه کلیک - سامسونگ قصد دارد در آینده از تبلت های جدید خود رونمایی کند. به تازگی تبلت های جدید سامسونگ موفق به کسب چندین تاییدیه شده اند.

تبلت های جدید سامسونگ در راهند

سامسونگ در ماه های آینده از گوشی گلکسی نوت 10 رونمایی می کند. این محصول هم اکنون در مرکز توجهات قرار دارد و گزارش ها و شایعات زیادی در رابطه با آن در فضای مجازی منتشر شده است.

این شرکت کره ای علاوه بر این فبلت، قصد دارد تبلت های جدید خود را نیز معرفی کند. به نظر می رسد در آینده حداقل با سه تبلت جدید سامسونگ ملاقات کنیم.

گلکسی Tab S5 یکی از تبلت های جدید سامسونگ است که در گذشته شاهد افشای مشخصات آن بودیم ( رونمایی از سامسونگ گلکسی Tab S5 در ماه آگوست ). قدرت این تبلت توسط چیپست اسنپدراگون 855 تامین می شود.

به نطر می رسد سامسونگ علاوه بر این تبلت قدرتمند، از گلکسی Tab A 8.0 2019 و گلکسی تب اکتیو پرو نیز رونمایی می کند.

تبلت گلکسی Tab A 8.0 2019 علاوه بر حضور در وب سایت اندروید، تاییدیه بلوتوث و وای فای را نیز کسب کرده است. این دستگاه دارای 5 شماره مدل مختلف SM-T295 ،SM-T295N ،SM-T295C ،SM-T297 و SM-T290 است.

در حالی که هنوز رندری از تبلت گلکسی Active پرو به اینترنت راه پیدا نکرده، نام آن در گذشته در اتحادیه اروپا به ثبت رسیده است.

این شرکت کره ای در سال 2014 از اولین تبلت جان سخت خود از سری Active رونمایی کرد و در سال 2017 شاهد معرفی نسل دوم آن، گلکسی Tab Active 2 بودیم.

سامسونگ چند ماه پیش از تبلت گلکسی Tab S5e به صورت رسمی رونمایی کرد ( گلکسی Tab S5e سامسونگ با قیمت 400 دلار معرفی شد ). این تبلت به پردازنده اسنپدراگون 670 مجهز شده و در چند نسخه همراه با 4/6 گیگابایت رم و 64/128 گیگابایت حافظه داخلی روانه بازار شده است.

ارسال نظر