صندلی پوشیدنی برای نشستن در هر موقعیت و زاویه ای

شرکت آلمانی «noonee» موفق به ساخت صندلی های پوشیدنی شده که به کاربر این امکان را می دهد در هر شرایطی و هر زاویه ای بنشیند و استراحت کند.

صندلی پوشیدنی برای نشستن در هر موقعیت و زاویه ای

این صندلی که برای افراد با قد 1.50 تا 2 متر قابل استفاده است، هیچ تداخلی در راه رفتن ایجاد نمی‌کنند و بسیار سبک است.

سازندگان عقیده دارند این صندلی به تقویت عضلات کمر، ران و پایین تنه بدن کمک می‌کند.
با پیشرفت فناوری، تکنولوژی‌های پوشیدنی روز به روز گسترش می‌یابند و طرفداران بیشتری پیدا می‌کنند. اولین‌بار در سال 2014 بود که در مورد صندلی بدون نشیمن شنیدیم. این صندلی‌ها تنها یک اسکلت تاشو هستند که به پایین تنه وصل می‌شوند و به کاربر اجازه می‌دهند در هر زمان و هرجا وزن خود را به آن تحمیل کرده و بنشیند.

صندلی پوشیدنی جدید که با نام «Chairless Chair 2.0» وارد بازار شده است، نسخه جدیدی از تولید پیشین noonee یعنی «Chailess Chair 1.0» است.

سازندگان این صندلی عقیده دارند افراد بسیاری هستند که می‌توانند در طول روز از این صندلی بدون نشیمن سبک استفاده کنند. به عنوان مثال، کارگران که باید برای مدت طولانی در روز بایستند - اما نمی‌توانند چهارپایه یا صندلی تاشو به همراه خود داشته باشند. این افراد می‌توانند با پوشیدن این اسکلت تاشو، در هر مکانی بنشینند.

کاربر در هنگام استفاده از این صندلی، تنها کافی است زانوهای خود را خم کند و تا سطحی که می‌خواهد بنشیند، پایین بیاید. مدل 2.0 همانند مدل پیشین ساخته شده توسط این شرکت دارای یک «دمپر» - تعدیل کننده میزان نیروی وارد بر صندلی پوشیدنی - است که وزن بدن کاربر را تحمل می‌کند.

پس از آنکه کاربر وزن خود را بر روی آن قرار داد، اسکلت به حالت قفل درآمده تا ساختار صندلی مانند خود را حفظ کند. وزن شخص از طریق بندها درمیان ران، کمر و پایین تنه بدن تقسیم می‌شود.

طراحی باریک، اتصالات راحت و ایمنی و انعطاف بالا، این صندلی را به یکی از جذاب‌ترین تولیدات سال اخیر تبدیل کرده است.

Chairless Chair 2.0 به‌طور رسمی در اواخر ماه میلادی جاری در نمایشگاه تجاری «Hannover Messe» رونمایی خواهد شد. قیمت و زمان عرضه آن به بازار هنوز اعلام نشده است.

ارسال نظر