معرفی دوربین Xaver 1000 با قابلیت مشاهده تصویر پشت اجسام

یک شرکت مستقر در اسرائیل، نسل بعدی دستگاه تصویربرداری قابل حمل و با کارایی بالا را ایجاد کرده است که واقعاً می‌تواند از میان دیوارها ببیند! طبق بیانیه مطبوعاتی Camero-Tech که Xaver 1000 نامیده می شود، این شرکت اکنون به طور رسمی این نسل بعدی از خط تولید شرکت را اضافه کرده است.

معرفی دوربین Xaver 1000 با قابلیت مشاهده تصویر پشت اجسام

معرفی دوربین Xaver 1000

دوربین Xaver 1000 مجهز به سیستم ردیابی هدف زنده مبتنی بر هوش مصنوعی و همچنین فناوری سه بعدی «Sense-Through-The-Wall» خود است که به آن امکان می دهد انسان ها یا اجسام ساکن را در پشت دیوارها و موانع شناسایی و ببیند. حتی اگر اهداف نشسته، ایستاده یا دراز کشیده باشند، تصاویر با وضوح بالا از اجسام زنده تا سطح تک تک اعضای بدن نیز قابل مشاهده هستند.
کاربران همچنین ممکن است از این سیستم برای تعیین ارتفاع اشیاء و بزرگسالان، کودکان یا حیوانات استفاده کنند، و به آنها یک مزیت عملیاتی آشکار و ظرفیت آن‌ها را می‌دهد تا دنیای تکنولوژی را زیر و رو کنند!

برای این منظور، Xaver 1000 را می توان یک سیستم ضروری برای تیم های نظامی، قانونی، جستجو و نجات و واحدهای اطلاعاتی در نظر گرفت که در موقعیت های مختلف از جمله محیط های شهری متخاصم و مکان های بلایای طبیعی فعالیت می کنند. این دوربین می تواند به سادگی توسط یک کاربر راه اندازی شده و با لمس یک دکمه آماده استفاده شود.

حجم ویدیو: 8.69M | مدت زمان ویدیو: 00:02:09 | دانلود ویدیو
ارسال نظر