مچ بند شیائومی Mi Band 5 با نمایشگر 1.2 اینچی از راه می رسد

رسانه کلیک - نسل های مختلف مچ بند شیائومی به موفقیت مناسبی در بازار دست پیدا کردند. حال نوبت به مچ بند Mi Band 5 رسیده تا با نمایشگر 1.2 اینچی خود، توجه همگان را به سمت خود جلب کند.

مچ بند شیائومی Mi Band 5 با نمایشگر 1.2 اینچی از راه می رسد

شیائومی به عنوان غول تولیدکننده چینی، به موفقیت چشمگیری در بازار مچ بندهای هوشمند رسیده است. حتی نخستین مچ بند این شرکت به نام می بند، توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرد. نسخه های 3 و 4 این مچ بند نیز بازار را تحت سلطه خود درآوردند. می بند 4 تنها در هشت روز، به فروش بیش از یک میلیون دلار دست یافت. پس از می بند 3، نسخه NFC این دستبند هوشمند توسط شیائومی معرفی شد و جالب اینکه Mi Band 4 NFC با سرعت بالایی به فروش رسید. به همین خاطر، ظاهرا شیائومی تصمیم گرفته تا بیشتر روی بهبود عملکرد NFC و اندازه نمایشگرهای خود تمرکز کند.

طبق گزارش های دریافت شده، مچ بند شیائومی Mi Band 5 با نمایشگر 1.2 اینچی عرضه می شود که بزرگتر از نمایشگر امولد 0.95 اینچی در نسخه های قبلی است. به بیان بهتر، جزییات در می بند 5 به نحو بهتری قابل مشاهده بوده و فضای بازتری برای آیکون ها وجود دارد. با این حال علیرغم نمایشگر بزرگتر، این دستگاه دارای وزن سبک تر و کنتراست بیشتری بوده و حتی در صورت تابش نور خورشید، باز هم می توان به سادگی از محتویات نشان داده شده روی نمایشگر باخبر شد.

مچ بند شیائومی Mi Band 5

در حال حاضر، نسخه های NFC Band تنها در چین قابل دسترسی هستند. با این وجود، شایعات مختلفی مبنی بر عرضه جهانی نسخه NFC شیائومی می بند 5 به گوش می رسد. این دستگاه همچنین قادر به استفاده از سرویس گوگل پی و سایر سرویس های پرداختی است. نسخه جهانی مچ بند Mi Band 5 از پرداخت های بدون تماس نیز پشتیبانی کرده و می تواند به عنوان یک باس کارت نیز به کار آید. البته این ویژگی ها فعلا تنها در چین فعال هستند.

شیائومی هر سال از سری جدید می بندهای های خود رونمایی می کند. ظاهرا نسخه 5 این مچ بند محبوب در سه ماهه دوم سال 2020 و با قیمت ابتدایی 197 یوان (26 دلار) به بازار عرضه می شود.

ارسال نظر