تبلت شیائومی Mi Pad 4 در وب‌سایت رسمی این شرکت دیده شد

رسانه کلیک - در حالی که فردا از تبلت شیائومی Mi Pad 4 به صورت رسمی رونمایی می شود، این محصول حضور کوتاهی در وب‌سایت رسمی این شرکت پیدا کرد.

تبلت شیائومی Mi Pad 4 در وب‌سایت رسمی این شرکت دیده شد

شرکت شیائومی فردا گوشی هوشمند ردمی 6 پرو را به همراه تبلت شیائومی Mi Pad 4 معرفی می کند ( شیائومی ردمی 6 پرو به صورت رسمی در تاریخ 25 ژوئن معرفی می شود ). این تبلت برای مدت کوتاهی در وب‌سایت رسمی این شرکت چینی حضور پیدا کرده بود.

در حال حاضر صفحه مربوط به این محصول از این وب‌سایت حذف شده است. در حالی که تبلت شیائومی Mi Pad 4 مدت کوتاهی در این وب‌سایت حضور داشته است، ITHome موفق شده که تصویری را از این صفحه تهیه کند.

بر اساس اسکرین شات منتشر شده از صفحه این محصول، تبلت آینده شیائومی به نمایشگر 8 اینچی مجهز می شود. تبلت شیائومی Mi Pad 4 در دو نسخه مجهز به 3 و 4 گیگابایت رم به بازار عرضه می شود. در این صفحه خبری از نسخه مجهز به 6 گیگابایت رم نیست.

تبلت آینده شیائومی در نسخه های Wi-Fi و LTE در اختیار خریداران قرار می گیرد. در تصویر منتشر شده نسخه مجهز به 4 گیگابایت رم از 64 گیگابایت حافظه داخلی بهره می برد. انتظار می رود این تبلت در نسخه ای با 32 گیگابایت حافظه داخلی نیز به فروش برسد.

در گذشته قیمت نسخه وای فای این تبلت با 4 گیگابایت رم برابر با 230 دلار عنوان شده بود. با این حال در اسکرین شات مربوط به این محصول شاهد قیمت 215 دلاری آن هستیم.

انتظار می رود نسخه مجهز به 3 گیگابایت رم تبلت شیائومی Mi Pad 4 در نمونه Wi-Fi قیمتی برابر با 184 یا 199 دلار داشته باشد. کاربران می توانند این تبلت را در رنگ های طلایی و یا مشکی سفارش دهند.

شیائومی در گذشته برخی از مشخصات تبلت می پد 4 را اعلام کرده بود. این دستگاه از نمایشگر با نسبت تصویر 16:10 بهره می برد. قدرت تبلت آینده این شرکت چینی را پردازنده اسنپدراگون 660 تامین می کند. از دیگر مشخصات این محصول می توان به باتری 6000 میلی آمپر ساعتی و قابلیت فیس آنلاک اشاره کرد.

ارسال نظر