تبلت شیائومی می پد 4 با قیمت 170 دلار رونمایی شد

رسانه کلیک - نسل جدید تبلت های شرکت شیائومی به صورت رسمی معرفی شد. تبلت شیائومی می پد 4 به نمایشگر 8.0 اینچی مجهز شده و قدرت آن را اسنپدراگون 660 تامین می کند.

تبلت شیائومی می پد 4 با قیمت 170 دلار رونمایی شد

شیائومی امروز گوشی هوشمند ردمی 6 پرو و تبلت Mi Pad 4 را در کشور چین معرفی کرد ( گوشی شیائومی ردمی 6 پرو معرفی شد؛ نسبت تصویر 19:9 و باتری 4000 میلی آمپر ساعتی ). این شرکت چینی برای تبلت جدید خود قیمت بسیار مناسبی را در نظر گرفته است.

تبلت شیائومی می پد 4 در سه نسخه روانه بازار می شود که بالاترین نسخه آن از شبکه ارتباطی LTE پشتیبانی می کند. نسخه پایه این محصول به 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده و با قیمت 168 دلار در دسترس خریداران می گیرد. نمونه مجهز به 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی قیمتی برابر با 214 دلار دارد.

بالاترین نسخه تبلت شیائومی می پد 4 دارای 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی بوده و از شبکه ارتباطی LTE پشتیبانی می کند. این نمونه با قیمت 229 دلار به فروش می رسد.

شیائومی برای تامین قدرت جدیدترین تبلت خود چیپست کوالکام اسنپدراگون 660 را در نظر گرفته است. خریداران این محصول به یک نمایشگر 8.0 اینچی با نسبت تصویر 16:10 دسترسی پیدا می کنند. به احتمال زیاد صفحه نمایش این دستگاه از رزولوشن فول اچ دی پلاس بهره می برد.

دوربین اصلی این تبلت دارای سنسور 13 مگاپیکسلی است و در آن از یک سنسور 5 مگاپیکسلی به عنوان دوربین سلفی استفاده شده است. تبلت شیائومی می پد 4 به صورت پیش فرض از اندروید اوریو 8.1 و رابط کاربری MIUI 9 بهره می برد. انتظار می رود در آینده شیائومی رابط کاربری MIUI 10 را برای این تبلت عرضه کند.

تبلت شیائومی Mi Pad 4 فاقد سنسور اثر انگشت است. شیائومی تصمیم گرفته این محصول خود را به قابلیت فیس آنلاک مجهز کند. این محصول دارای یک باتری 6000 میلی آمپر ساعتی بوده که انتظار می رود شارژدهی بالایی داشته باشد. فروش این تبلت از تاریخ 29 ژوئن شروع می شود.

ارسال نظر