Mi Pad 4 اولین تبلت شیائومی با پردازنده اسنپدراگون

رسانه کلیک - بر اساس گزارش ها شرکت شیائومی در حال توسعه یک تبلت جدید است. تبلت شیائومی Mi Pad 4 قدرت خود را توسط چیپست کوالکام اسنپدراگون 660 تامین می کند.

Mi Pad 4 اولین تبلت شیائومی با پردازنده اسنپدراگون

تبلت های Mi Pad شیائومی در بازار طرفداران زیادی دارد که علت آن مربوط به قیمت مناسب در کنار مشخصات فنی خوب است. این تبلت ها از نظر طراحی به آیپدهای اپل شباهت دارند. بر اساس جدیدترین گزارش ها تبلت شیائومی Mi Pad 4 در دست توسعه قرار دارد.

به تازگی XDA-Developers به فایل های فریمور یک محصول شیائومی دست پیدا کرده که در آن ها کلمه «Pad» حضور دارد.

علاوه بر حضور این واژه برخی از مشخصات منتشر شده نشان دهنده آن است که با یک تبلت روبه‌رو هستیم. نمایشگر شیائومی Mi Pad 4 تراکم پیکسلی برابر با 320 پیکسل در اینچ خواهد داشت و در آن از یک باتری 6000 میلی آمپر ساعتی استفاده می شود.

تبلت های شیائومی تراکم پیکسلی برابر با 326 پیکسل در اینچ دارند و همچنین باتری مورد استفاده در آن ها از ظرفیتی در محدوده 6190 تا 6700 میلی آمپر ساعت بهره می برند. شیائومی Mi Pad 4 به رابط کاربری تبلت مجهز می شود.

بر اساس این وب‌سایت قدرت تبلت شیائومی Mi Pad 4 را پردازنده اسنپدراگون 660 تامین می کند. دوربین اصلی مورد استفاده در این محصول رزولوشنی برابر با 13 مگاپیکسل داشته و رزولوشن دوربین سلفی آن به 5 مگاپیکسل می رسد. در گذشته شاهد این رزولوشن ها برای سنسورهای دوربین Mi Pad 3 بوده ایم.

نمایشگر این دستگاه به نسبت تصویر 18:9 مجهز می شود که برای یک تبلت مقداری عجیب به نظر می رسد. تا به امروز شیائومی از پردازنده های اسنپدراگون در تبلت های خود استفاده نکرده است با این وجود شیائومی Mi Pad 4 می تواند این موضوع را تغییر دهد.

نسل اول Mi Pad به پردازنده انویدیا تگرا K1 مجهز شده بود و قدرت نسل دوم و سوم آن را به ترتیب پردازنده های اینتل اتم X5 و مدیاتک MT8176 تامین می کردند. شیائومی از جدیدترین نسل تبلت خود در آوریل 2017 پرده برداشت.

یکی از تحلیلگران در چین اعلام کرده که تبلت شیائومی Mi Pad 4 هم اکنون مراحل توسعه خود را طی می کند. بر اساس گفته یکی از مقامات شیائومی در ماه نوامبر 2017 این شرکت در حال توسعه یک تبلت جدید است.

ارسال نظر