شیائومی MI TV 4A با نمایشگر 70 اینچی معرفی شد

رسانه کلیک - تلویزیون شیائومی MI TV 4A از راه رسید. این تلویزیون 70 اینچی دارای رزولوشن 4K بوده و از استاندارد HDR پشتیبانی می کند.

شیائومی MI TV 4A با نمایشگر 70 اینچی معرفی شد

شیائومی چند روز دیگر از اولین تلویزیون 8K خود رونمایی می کند؛ با این حال هم اکنون این برند تصمیم گرفته یک محصول دیگر را به مجموع تلویزیون های 4K خود در کشور چین اضافه کند. شیائومی MI TV 4A یک تلویزیون غول پیکر با حاشیه بسیار کم در اطراف نمایشگر است. این تلویزیون همچنین از دستیار صوتی بهره می برد. کاربران می توانند توسط این تلویزیون بسیاری از محصولات هوشمند دیگر خود را کنترل کنند.

شیائومی MI TV 4A به یک نمایشگر 70 اینچی IPS LCD مجهز شده که دارای رزولوشن 4K است و از استاندارد HDR پشتیبانی می کند. پنل مورد استفاده در این محصول دارای رفرش ریت 60 هرتز بوده و حاشیه های بسیار کمی در اطراف آن به چشم می خورد. این محصول شیائومی دارای 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی است. قدرت آن توسط پردازنده 64 بیتی Amlgic تامین می شود و همانطور که می توان انتظار داشت، برای آن سیستم عامل PatchWall در نظر گرفته شده است.

شیائومی MI TV 4A

این تلویزیون چینی از 3 پورت HDMI، دو پورت USB، ورودی AV، پورت صوتی S/PDIF و وای فای با باند دوگانه بهره می برد. شیائومی این محصول خود را به دو اسپیکر 8 واتی با قابلیت پشتیبانی از دالبی اتموس و DTS HD مجهز کرده است. در کنار این محصول، شرکت ردمی نیز از تلویزیون خود با نام Redmi TV رونمایی کرده است. این تلویزیون نیز 70 اینچی و با رزولوشن 4K است.

شیائومی MI TV 4A در نسخه 70 اینچی با قیمتی برابر با 563 دلار در کشور چین به فروش می رسد. کاربران در این کشور می توانند جدیدترین تلویزیون شیائومی را از فروشگاه های اینترنتی متنوعی سفارش دهند.

ارسال نظر