لپ تاپ جدید شیائومی در Geekbench حضور پیدا کرد

رسانه کلیک - لپ تاپ جدید شیائومی در بنچمارک گیک بنچ حاضر شد. این محصول دارای پردازنده اینتل Core i5 و سیستم عامل ویندوز 10 است.

لپ تاپ جدید شیائومی در Geekbench حضور پیدا کرد

ماه گذشته میلادی شاهد رونمایی از گوشی های شیائومی Mi 9 و Mi 9 SE بودیم. در این میان، شیائومی در سال جاری میلادی از لپ تاپ با سیستم عامل ویندوز 10 رونمایی نکرده است.

شیائومی تا به امروز چندین لپ تاپ اقتصادی را روانه بازار کرده که با استقبال مناسبی نیز روبه‌رو شده اند. به تازگی لپ تاپ جدید شیائومی در بنچمارک Geekbench حضور پیدا کرده است. این موضوع به معنای معرفی محصول جدید شیائومی در آینده نزدیک است.

این دستگاه دارای شماره مدل Timi TM1814 بوده و از نسخه 64 بیتی سیستم عامل ویندوز 10 بهره می برد. قدرت لپ تاپ شیائومی را پردازنده اینتل Core i5-8265U تامین می کند که توسط 8 گیگابایت رم همراهی می شود.

بر اساس بنچمارک Geekbench، فرکانس پردازنده مورد استفاده در این لپ تاپ در حالت پایه روی 1.80 گیگاهرتز و در حالت بوست روی 3.89 گیگاهرتز تنظیم شده است.

لپ تاپ جدید شیائومی در بخش تک هسته ای موفق به کسب امتیاز 4412 شده و در بخش چند هسته ای امتیاز 12414 را به نام خود ثبت کرده است. در حال حاضر اطلاعات بیشتری از این دستگاه در اختیار رسانه ها قرار نگرفته است.

سال گذشته میلادی شرکت شیائومی از چندین لپ تاپ رونمایی کرد تا بتواند وضعیت خود را در بازار بهبود دهد. انتظار می رود در آینده لپ تاپ های این برند در بازارهای جهانی برای فروش عرضه شود.

به احتمال زیاد لپ تاپ جدید این شرکت در نسخه های مختلف مجهز به پردازنده های اینتل سری Core i5 و Core i7 روانه بازار می شود.

در حالی که بازار کامپیوتر در حال کوچک شدن است، شرکت های مختلف شانس خود را در این بخش امتحان می کنند. به تازگی هواوی نیز لپ تاپ های جدید خود را معرفی کرده است.

ارسال نظر