سامسونگ سنسور دوربین 50 مگاپیکسلی با نام ISOCELL GN1 تولید می‌کند

رسانه کلیک - سامسونگ سنسور دوربین 50 مگاپیکسلی خود را با نام ISOCELL GN1 معرفی کرد. این اولین سنسوری است که از دو فناوری Dual Pixel و Tetracell استفاده کرده و دارای پیکسل هایی با اندازه 1.2 میکرومتر است.

سامسونگ سنسور دوربین 50 مگاپیکسلی با نام ISOCELL GN1 تولید می‌کند

فناوری Tetracell این سنسور برای عکسبرداری در حالت 4 در 1 تنظیم شده از تصاویر 12.5 مگاپیکسلی استفاده کرده که دارای پیکسل‌های 2.4 میکرومتر است.

Yongin Park مدیر ارشد اجرایی عملکرد سنسور سامسونگ می‌گوید: «سنسور ISOCELL GN1 راه‌حل دیگر سامسونگ برای ارائه سنسورهایی با کارایی بالا است که بیشتر برای ایجاد تنوع در بازارهای جهانی است.»

سنسور ISOCELL GN1 فناوری Dual Pixel نیز به این معنی است که هر پیکسل دارای دو دیود حساس نسبت به نور بوده و می‌توان از تمام پیکسل‌ها برای فوکوس استفاده کرد. سامسونگ سعی دارد تا با کمک این فناوریو الگوریتم‌های آن، در آینده به سنسورهای 100 مگاپیکسلی دست یابد. یعنی تمام هر سوژه را با بیشترین جزئیات ممکن عکسبرداری خواهید کرد.

سامسونگ همچنین Smart-ISO ، HDR و EIS را در کنار سنسور ISOCELL GN1 قرار داده است. همچنین این سنسور از 8K در ضبط ویدئو با 30 فریم بر ثانیه پشتیبانی می کند. تولید انبوه سنسور دوربین 50 مگاپیکسلی آغاز شده است و به‌زودی در گوشی‌های هوشمند استفاده خواهد شد.

ارسال نظر