گیم باکس گیگابایت مدل AORUS RTX 3080 Ti رونمایی شد

گیم باکس گیگابایت مدل AORUS RTX 3080 Ti از سیستم خنک‌کننده آبی AIO برای سرد نگه‌داشتن گرافیک و افزایش طول عمر دستگاه استفاده می‌کند.

گیم باکس گیگابایت مدل AORUS RTX 3080 Ti رونمایی شد

مدل AORUS RTX 3080 Ti گیم باکس گیگابایت

گیم باکس AORUS مجهز به تراشه‌های جی فورس RTX 3080 و RTX 3090 یکی از محصولات حاضر در بازار است. اما کمپانی گیگابایت به تازگی از مدل AORUS RTX 3080 Ti رونمایی کرده که از تراشه جی فورس RTX 3080 Ti انویدیا بهره می‌گیرد.

گیم باکس گیگابایت به سیستم خنک‌کننده آبی AIO (پکیج کامل) مجهز است. این نخستین باری است که یک باکس گرافیکی جانبی از سیستم خنک‌کننده آبی استفاده می‌کند. خنک‌کننده AORUS WATERFORCE از کارایی عالی در فاکتور فرم فشرده برخوردار است.

سیستم واتر کولینگ شامل یک پمپ و بلوک آب بهینه می‌شود و با بهره‌گیری از یک صفحه مسی بزرگ، بهترین جریان آبی و کارایی خنک‌سازی را در سطح نویز کم فراهم می‌آورد.

وظیفه این مجموعه سخت افزاری نه تنها سرد نگه‌داشتن GPU، بلکه خنک‌سازی VRAM و MOFSET جهت تضمین طول عمر بیشتر دستگاه است. سیستم ابتکاری گیگابایت شامل یک رادیاتور آلومینیومی 240 میلی‌متری و دو پنکه 120 میلی‌متری می‌شود که در یک فاکتور فرم فشرده جاسازی شده‌اند.

مشخصات دیگر گیم باکس AORUS RTX 3080 Ti

علاوه بر سیستم خنک‌کننده عالی، سخت افزار جدید کمپانی Gigabyte از واسط انتقال پرسرعت تاندربولت 3 پشتیبانی می‌کند. بدین ترتیب سازندگان و گیمرها می‌توانند بدون هیچ مشکل خاصی، قدرت یک سیستم کامل را به یک اولترا بوک انتقال دهند.

به بیان بهتر، حالا گیمرها قادر به تجربه بازی با اولترا بوک مجهز به RTX هستند. برقراری ارتباط به وسیله تراشه شبکه داخلی دیگر مشکل‌ساز نیست.

سازندگان، مبتکران و سایر کاربران اولترا بوک نیز می‌توانند از قدرت یک سیستم PC برای انجام کارهای مختلف، مثل ویرایش ویدیو، رندرینگ و غیره استفاده کنند.

گیم باکس گیگابایت مدل AORUS RTX 3080 Ti همچنین از قابلیت نوردهی RGB برخوردار است که به وسیله موتور AORUS و RGB Fusion 2.0 کنترل می‌شود.

کلاک تقویتی پیش‌فرض تراشه RTX 3080 Ti انویدیا به 1665 مگاهرتز می‌رسد. گیم باکس جدید دارای سه پورت خروجی نمایشگر است؛ یک پورت DisplayPort 1.4 و دو پورت HDMI 2.1.

گیم باکس گیگابایت مدل AORUS RTX 3080 Ti در وب‌سایت رسمی Gigabyte به نمایش گذاشته شده است، اما جزئیات مربوط به قیمت، دسترس‌پذیری و تاریخ عرضه آن هنوز مشخص نیست.

ارسال نظر