پردازنده A12 اپل در بنچمارک AnTuTu رکورد زد!

رسانه کلیک - اپل همزمان با رونمایی از آیفون های 2018 چیپست جدید خود را نیز معرفی کرد. پردازنده A12 اپل در AnTuTu امتیاز بالایی را کسب کرده است.

پردازنده A12 اپل در بنچمارک AnTuTu رکورد زد!

پردازنده A12 اپل با لیتوگرافی 7 نانومتری توسعه یافته است. این چیپست جدید قدرت آیفون های 2018 شامل آیفون XS، آیفون XS مکس و آیفون XR را تامین می کند ( قیمت آیفون XS و XS مکس در ایران چقدر خواهد بود؟ ). اپل در زمان رونمایی از این گوشی های هوشمند میزان رم مورد استفاده در آن ها را اعلام نکرد. به تازگی بنچمارک AnTuTu و گیک بنچ میزان رم این محصولات را در اختیار رسانه ها قرار داده اند.

اخیرا بنچمارک AnTuTu یک اسکرین شات از امتیازهای کسب شده توسط گوشی آیفون XS را در فضای مجازی منتشر کرده است. آیفون ایکس اس در این بنچمارک موفق به کسب امتیاز 363 هزار شده است.

امتیازهای کسب شده توسط پردازنده A12 اپل در بخش های مختلف بنچمارک AnTuTu در مقایسه با چیپست A11 اپل پیشرفت های مناسبی داشته است. این پردازنده 6 هسته ای در زمینه پردازشی، بهبودی 33.3 درصدی و در زمینه پردازش گرافیکی بهبودی 2 برابری را تجربه کرده است.

پردازنده A12 اپل به 6 هسته مجهز شده که در دو خوشه قرار گرفته اند. در یکی از این خوشه ها 2 هسته حضور دارد که در مقایسه با چیپست A11 اپل، 15 درصد سریع تر هستند. خوشه دیگر 4 هسته را میزبانی می کند که نزدیک به 50 درصد کمتر از پردازنده A11 Bionic انرژی مصرف می کنند.

آیفون XS به نمایشگر 5.8 اینچی با فناوری OLED و 4 گیگابایت رم مجهز شده است. نسخه بزرگتر این گوشی هوشمند، آیفون XS مکس از صفحه نمایش 6.5 اینچی OLED و 4 گیگابایت رم بهره می برد. ارزان ترین آیفون 2018 دارای 3 گیگابایت رم است.

ماه آینده میلادی، شرکت هواوی از گوشی های سری میت 20 به صورت رسمی رونمایی می کند ( تاریخ دقیق معرفی هواوی میت 20 و میت 20 پرو اعلام شد ). این محصولات به پردازنده Kirin 980 مجهز می شوند که با لیتوگرافی 7 نانومتری توسعه یافته است. در ماه های گذشته نتایج بنچمارک AnTuTu این پردازنده فاش شده بود که به امتیاز 350 هزار اشاره می کرد.

ارسال نظر