مودم 5G اپل در حال توسعه است؛ استخدام مهندس ارشد اینتل

رسانه کلیک - مودم 5G اپل مراحل توسعه خود را طی می کند. این شرکت با استخدام مهندس ارشد اینتل، ضربه شدیدی را به این شرکت وارد کرده است.

مودم 5G اپل در حال توسعه است؛ استخدام مهندس ارشد اینتل

در ماه های اخیر شاهد انتشار گزارش هایی مبنی بر توسعه مودم 5G اپل در فضای مجازی بودیم. این موضوع برای شرکتی که علاقه زیادی به ساخت قطعات موردنیاز خود دارد، منطقی به نظر می رسد.

به تازگی گزارشی از سوی The Telegraph در اختیار رسانه ها قرار گرفته که مدارک بیشتری مبنی بر توسعه این تراشه ها توسط اپل را فاش می کند. این شرکت در حال توسعه مودم 5G خود است.

بر اساس این گزارش، اپل در اوایل سال جاری میلادی مهندس ارشد اینتل، Umashankar Thyagarajan را استخدام کرده است. این موضوع توسط حساب لینکدین این فرد نیز تایید شده است ( چطور اکانت لینکدین بسازیم؟ ).

تلگراف علاوه بر این موضوع، موفق شده به محتویات یک ایمیل فاش شده نیز دسترسی پیدا کند. در این ایمیل، مقامات اینتل به نقش کلیدی آقای Thyagarajan در توسعه مودم های این شرکت برای استفاده در گوشی های آیفون 2018 اشاره کرده اند. در این ایمیل به سرپرستی این مهندس برای توسعه مودم های 5G اینتل نیز اشاره شده است.

آیفون های 2019

به نظر می رسد اپل موفق شده با استخدام مهندس ارشد اینتل که مسئولیت توسعه مودم های 5G آن را بر عهده داشته، باعث خروج این شرکت از تجارت تراشه های موبایل شود ( منتظر تولید مودم 5G اینتل برای گوشی های هوشمند نباشید ).

اینتل در گذشته نه چندان دور خبر از خروج از بازار مودم های 5G داد، موضوعی که با توجه به توافق اپل و کوالکام منطقی به نظر می رسد ( کوالکام و اپل اختلافات قانونى خود را کنار می گذارند ).

روزهای گذشته شاهد انتشار گزارشی در فضای مجازی بودیم که از تمایل اپل برای خرید بخش تراشه های موبایل اینتل خبر می داد. ارزش این بخش، چندین میلیارد دلار تخمین زده شده است.

ارسال نظر